Zdi mezi Vámi a Vašimi daty

Cihlová zeď v kontextu CRM představuje osobu snažící se zmařit vaše snahy o efektivní práci se zákaznickými daty. Tři základní typy nazýváme hlídač, skeptik a vševěd. Zatímco hlídač je profesionální technik, který chápe důležitost získávání zákaznických dat, a proto vám fyzicky brání v přístupu k nim, skeptik je člověk, jenž ve smysl analýzy těchto dat vůbec nevěří. Vševěd je pak ten, kdo se slepě domnívá, že ví o vašich zákaznících vše.

Identifikace problémové „zdi“ není jednoduchá, zejména ve velkých společnostech. Nejprve je třeba danou osobu objevit. Pak zbývá odpovědět na otázku proč a jak se dotyčný chová. Vybudování takové pátrací strategie s sebou nese řadu problémů, je k tomu třeba být nejen dobrým manažerem, ale i psychologem.

**Datum vydání:** V/2002
Zdroj: E-CRM Guide - enformace o CRM a softwarových řešeních v této oblasti
Zobrazit přehled článků ze zdroje E-CRM Guide