Staňte se myšlenkovým lídrem

Myšlenkový lídr je důvěryhodným zdrojem informací. Ve světě obchodu dokáže získat přízeň zákazníků či médií, ale i internetových vyhledávačů. Velmi rychle se například můžete stát myšlenkovými lídry, začnete-li publikovat odborné články na internetu.

- Naučte se psát články pravidelně.

- Sepisujte své nejlepší tipy a rady.

- Pište z pohledu prospěšnosti druhým, nikoli sobě.

- Buďte jiní. Když budete psát o něčem, o čem píší všichni, těžko se stanete odborníkem.

- Používejte osvědčené šablony článků, které vám pomohou ukázat, že jste skutečným myšlenkovým lídrem.

- Publikujte své články na renomovaných webových stránkách, v předních elektronických magazínech či blozích.

- Upravte své články do podoby videí a publikujte je na předních stránkách jako například YouTube.

-kk-

Zdroj: CustomerThink - americký portál zaměřený na péči o zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje CustomerThink