Reklama proniká do mobilů

Společnosti AdMob, která se zabývá pronikáním reklamy do mobilních telefonů, se za rok existence podařilo vyslat skoro miliardu reklam a přilákat inzerenty z řad velkých hráčů, jako je Yahoo! nebo YouTube. Vedle takto začínajících firem se snaží ve stejném oboru prorazit i velké společnosti, jako je například Google. Lidé z oboru jsou však zatím opatrní, protože mají za to, že pro uživatele mobilních telefonů je tato reklama obtěžující.

Loňské tržby za mobilní reklamu dosáhly ve světě podle odhadů 871 milionů dolarů. Výdaje za internetovou reklamu dosáhly kolem 24 miliard dolarů. Začínající firmy chtějí porazit velké tím, že se budou specializovat na služby připravené na míru malým displejům.

-kk-

Zdroj: Marketing & Media - zpravodajský server týdeníku Marketing & Media
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing & Media