Nepotvrzujte, vítejte

Uživatelé internetu, kteří se přihlásí k odběru vašich e-mailových zpráv, mohou velmi rychle ztratit zájem. Je tedy třeba udělat více, než jim potvrdit registraci. Naučte se je správně přivítat. Pomůže vám to zrychlit konverzi zájemců na zákazníky, omezit množství změn ve vaší databázi, posílit vnímání značky a snížit míru neaktivity.

- vzdělávání příjemců,

- odměňování a motivace,

- budování a posilování důvěry,

- zajištění okamžité e-mailové zkušenosti,

- poskytování administrativních informací.

Vánoce se blíží rychlým tempem, stále je však čas upravit vaši uvítací zprávu pro příjemce e-mailů tak, aby je lépe oslovila.

-kk-

Zdroj: Target Marketing Magazine - web amerického čaospisu o direct marketingu a komunikaci se zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje Target Marketing Magazine