Jak si vede Do-Not-Call Registry

Mnohé americké zákazníky může překvapit, že stále existuje jistý počet okolností, za kterých jim mohou různé organizace telefonicky nabízet své produkty, i když je jejich telefonní číslo na seznamu zakázaných telemarketingových subjektů, známém jako Do-Not-Call Registry. Chystají se proto opatření, která by měla vstoupit v platnost již v říjnu. Telemarketingové subjekty překračující nařízení tak budou vystaveny například pokutě až 11 tisíc dolarů a nutná bude také změna jejich dosavadních strategií. Nejvíce se jim zřejmě vyplatí dobré vztahy a kontakty s dosavadními a bývalými zákazníky.

V současné době má legislativní opatření proti telemarketingu již 33 amerických států a dalších 17 o nich uvažuje. Telemarketingové firmy se proto skutečně začínají podrobněji zajímat o dosavadní kontakty se zákazníky a maximálně zlepšit vztahy s nimi. Mnoho z nich může trávit čas ale i hledáním dalších způsobů, jak obejít zákon. Dosavadní opatření zastaví spíše malé telemarketingové subjekty, zatímco ty velké budou operovat dál. Jestliže může podle zákona spolupracovat firma se zákazníkem, se kterým již měla předešlé vztahy, proč by jej nemohla se svou nabídkou kontaktovat i jiná firma, která s tou první spolupracuje?

**Datum vydání:** IX/2003
Zdroj: CRM Daily - americký portál věnovaný CRM a knowledge managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje CRM Daily