Zoufalost: Nejhorší chyba, kterou může obchodník udělat

Existují různé prodejní metody a techniky. Někdy i unikátní praktiky, které mohou působit na první pohled kontraproduktivně, mohou u konkrétních obchodníků v určitých případech fungovat. Jedno však ale platí pro celý obchodní svět: obchodník nikdy nesmí působit zoufale.

Jestliže prodejce vypadá, že se snaží za každou cenu cokoliv prodat, nakonec jsou výsledkem jeho snahy paradoxně nulové prodeje. Dnes upozorníme na několik věcí, které dělají zoufalí obchodníci, a kterým se musíte za každou cenu vyhnout.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.