Proč se pořád ptát „proč“?

Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů, tak i samotných obchodníků.

Jestliže se klient bojí změny, nebude mít zájem o nové produkty a služby. Pokud obchodník ustrne v pohodlí a rutině, přestane mít v prodeji úspěch, pokud tedy dříve nevyhoří.

Tomu všemu se dá ovšem zabránit, a to jednoduše: Pokládáním otázky „Proč?“

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.