Pět důvodů, proč se klient není schopen vyjádřit

Celá řada prodejních cyklů končí bohužel nikoliv odmítnutím, ale tím, že prodejce od klienta nedostane žádnou odpověď. Mnoho obchodů tak jednoduše „vyšumí“ a prodejce na nich stráví zbytečně mnoho času. Umět získat rychlou odpověď ze strany klienta, ať už negativní nebo pozitivní, znamená zefektivnit systém práce. Pokud se vám často stává, že od klienta žádnou odpověď nikdy nedostanete, může to být kvůli některým z následujících pěti nejčastějších důvodů.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.