Omluva: Obchodníky málo využívaný, ale silný nástroj

Všichni jsme jenom lidé a všichni občas děláme chyby. Není tolik důležité, jestli chyby děláme, ale to, jestli jsou nebo nejsou fatální a především to, jestli jsme schopni určité sebereflexe, pokud takovou chybu uděláme. I malé přešlapy si zaslouží omluvu. A proto je nutné a pro úspěšnou obchodní spolupráci nezbytné, aby se v určitých chvílích obchodník uměl omluvit klientovi nebo obchodnímu partnerovi. V tomto článku vám ukážeme několik tipů, jak by taková omluva měla vypadat.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.