Jednoduché triky k okamžitému zlepšení prodejních výsledků

Úkol prodejce je jasný: najít co nejvíce vhodných potenciálních klientů, oslovit je, najít styčné body, ve kterých se potřeba klientů setkává s nabídkou dané firmy, a uzavřít co nejvíce smluv s co největší hodnotou a co nejkvalitnější klientelou. U každého obchodníka ale občas nastane období, kdy se mu nedaří.

Ilustrační snímek

Pokud je to i váš případ, zkuste se inspirovat následujícími nápady, jak razantně vylepšit vaše prodejní výsledky v co nejkratším čase.

Trik č. 1: Změna politiky splácení

Podle serveru CustomerThink je jedním z nejjednodušších triků předefinovat systém platby produktu. Pokud máte tu možnost, zkuste nastavit více možností splácení a finančních podmínek obchodu. Stejná částka, rozpočítaná na několik splátek, pak může klientům znít mnohem lépe.

Trik č. 2: Cílení na city

Emoce hrají v rozhodování zákazníků nezanedbatelnou roli. Proto je nutné umět s nimi pracovat. Zaměřte se na city klienta, na to, jak vnímá váš produkt, jeho použití, jeho styl. Musíte zákazníkovi vylíčit zářnou budoucnost s vaším produktem. I když se vám může zdát tento způsob prodeje trochu patetický, až překvapivě funguje.

Trik č. 3: Pocit výjimečnosti

Chcete-li dosáhnout toho, aby zákazník po vašem produktu vyloženě toužil, musíte zajistit, aby se díky vašemu produktu cítil výjimečný. Nabízejte něco, co nikdo jiný nemá, případně dovolte zákazníkovi, aby si produkt upravil k obrazu svému a mohl pak mít něco, co ostatní ne.

Trik č. 4: Zkušenosti současných klientů

Klienti slyší na rady ostatních. Stejně tak se dokáže lépe vcítit do situace, kterou se mu snažíte popsat, pokud slyší konkrétní jména, data, zkušenosti. Ze všech těchto důvodů je nutné vzbudit u potenciálního zákazníka důvěru ve váš produkt tím, že mu poskytnete reference a zkušenosti minulých a současných klientů.

-mm-

Zdroj: CustomerThink - americký portál zaměřený na péči o zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje CustomerThink