Je rok 2014. Lidé čtou e-maily převážně z mobilu

Ilustrační snímek

E-mail je již vcelku starý marketingový nástroj, takže od něj nečekáme mnoho překvapení. Nicméně v minulém roce se začalo mluvit o optimalizaci e-mailingových kampaní pro mobilní zařízení. Poslední studie společnosti Litmus potvrzuje, že v roce 2014 je třeba předpokládat, že většinu e-mailů si lidé budou číst v telefonech či tabletech. Jste na to připraveni?

Prohlížeče už nejsou na čtení e-mailů

Celých 61 % uživatelů webmailu si čte poštu prostřednictvím mobilních zařízení! V případě ostatní pošty je to „pouhých“ 51 %. Pro prohlížeče zůstává pouhých 20-22% e-mailů. Podívejme se na podrobnější informace:

  • 68 % uživatelů Gmail čte poštu na mobilních zařízeních.
  • 68 % uživatelů Yahoo čte poštu na mobilních zařízeních.
  • Nejnižší procento čtení e-mailů z mobilu má Outlook. Přesto jde o úctyhodných 47 %!
  • Nejpopulárnějšími rozhraními jsou iPhone a Android.

V roce 2014 lze očekávat další nárůst v užívání smartphonů a tabletů. Proto se i v České republice stává optimalizace e-mailových kampaní nezbytnou součástí jejich úspěchu.

-th-

Zdroj: SocialMouths - blog věnovaný marketingu na sociálních sítích
Zobrazit přehled článků ze zdroje SocialMouths