Jak se chovat během prvních 10 nejdůležitějších minut schůzky

Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v prvních deseti minutách schůzky. Během těch se totiž klient (ať už vědomě nebo nevědomě) rozhodne, zda vám důvěřuje a zda se mu produkt líbí, což jsou dva hlavní faktory rozhodující o tom, jestli zákazník vaši nabídku přijme, či odmítne.

Jak byste se měli během prvních deseti minut schůzky chovat, abyste co nejvíce zvýšili své šance na úspěch?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.