Čtyři základní principy prodeje, na které nesmíte zapomínat

V prodeji platí, že to, co nabízíte za řešení a za produkty, je až sekundární a nejdůležitějším faktorem v prodeji je to, jak dovedete vy jakožto obchodník jednat s klientem. Ať už se pohybujete v B2C nebo v B2B sféře, prodej a obchodní styky se nakonec vždy smrsknou na interakci dvou nebo více lidí. A během této interakce nesmíte zapomínat na následující čtyři základní principy prodeje.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.