Čtyři ohledy, ve kterých se klienti za posledních deset let změnili

Jak se vyvíjí prodejní techniky, marektingové strategie i moderní technologie, proměňují se i očekávání klientů a jejich chování. K těmto změnám je potřeba přihlížet při vašich prodejních snahách a při vývoji vaší obchodní strategie. A proto si v tomto článku projdeme čtyři body, ve kterých se obecně zákazníci za posledních deset let výrazně změnili.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.