3 opomíjené, ale lukrativní skupiny zákazníků

V nedávných letech se vyprofilovaly určité skupiny klientů, na které z nějakého důvodu příliš mnoho prodejců a marketerů necílí, přestože jsou velmi lukrativní z hlediska své kupní síly.

Představujeme vám tři opomíjené skupiny klientů, na které byste se mohli se svými produkty zaměřit.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.