Co klientům na obchodnících nejvíc vadí? A jak se takovému chování vyhnout?

Mnoho lidí, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často ani své nepříjemné vlastnosti neuvědomují. Stejné je to u obchodníků. Řada z nich vyvolává v zákaznících negativní reakce. Přitom však může jít pouze o několik vlastností, které když se eliminují, komunikace mezi daným prodejcem a jeho klienty se může výrazně zlepšit. Zde jsou čtyři věci, které klienty na obchodních často štvou. A také několik tipů, jak se takovému chování vyhnout.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.