Tajemství úspěchu: Naučte se lépe vypořádávat s připomínkami klientů

V rámci prodeje se ze strany potenciálních zákazníků každý prodejce setkává s celou řadou námitek, dílčích odmítnutí a pochybností. Na tom, jak si prodejce s těmito námitkami poradí, závisí úspěch celého daného prodejního procesu. Mnoho prodejců má však připravený pouze ideální scénář, který s žádnými námitkami nepočítá, a poznámky ze strany klienta je tak často zbytečně rozhodí. Proto vám v tomto článku přinášíme čtyři tipy, jak se naučit lépe se vypořádávat s připomínkami ze strany potenciálních zákazníků a podstatně tak zvýšit své šance na úspěšné uzavření obchodu.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.