Jak dosáhnout 100% úspěšnosti v cold callingu a obchodních jednáních?

Vytisknout

Karel Kopůnec, MBA

Proč je cold calling a cold meeting jednou z nejobávanějších disciplín v oblasti profesionální komunikace s potenciálními zákazníky a noční můrou většiny obchodníků? Jak je možné, že tento strategický proces pro rozvoj firem produkuje největší záplavu odmítnutí potenciálních zákazníků a tím sráží většinu obchodníků do kolen, aniž by věděli, proč selhávají? Vysvětlení je pozoruhodně jednoduché. Zastaralý systém obchodníků postavený na precizním nabízení produktů a služeb, prezentování…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace