Nástroje internetového marketingu v praxi malých a středních podniků

Vytisknout

Dnešním společnostem a marketérům už nestačí pouze znalosti klasických prvků marketingového mixu. Musí mít povědomí o technických aspektech a možnostech moderních technologií, aby věděli, jak nejlépe internetový marketing provádět. Úspěšná propagace společnosti na internetu má svoje pravidla a specifika. Přítomnost firem na internetu je v dnešní době nutností. Není ovšem důležité tam jen být, ale zvolit takovou kombinaci nástrojů, aby jejich působení bylo efektivní a přínosné - jak pro firmu,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace