Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4814 článků.

icon Sedm kroků k silné komunikaci

7.7.2004 

Uvědomili jste si, že ve svém životě nepřetržitě komunikujete? Používáte k tomu slova, činnosti, gesta a dokonce i myšlenky. Komunikujete také prostřednictvím toho, jak se cítíte a uvažujete, aniž…

Článek v rámci předplatného icon Minoritní pracovníci přijati. Co dál?

1.7.2004 

Jakkoli podniky investují více času a pozornosti do přijímání různorodých zaměstnanců, stejnou energii by měly vynakládat i na jejich udržení. Studie 2002 provedená Michiganskou a Floridskou…

icon Strategie nezabije, ale posílí

1.7.2004 

Strategické plánování se v mnoha firmách stalo sterilním každoročním cvičením, které manažeři přetrpí často se skřípajícími zuby. Mnoho úspěšných firem posledních let však mělo v první řadě přesně…

Článek v rámci předplatného icon Jeden pohovor horší než druhý

29.6.2004 

Jako personalista, se autor článku vždy snaží zapojit uchazeče při pohovoru do nezávazné konverzace, která by pohovor trochu zpříjemnila. Za léta praxe si ale povšiml, že většina uchazečů je tak…

icon Rozhovor s Jaroslavem Seifertem, koučem a vedoucím lektorem společnosti JASEKA

28.6.2004 

Vysokoškolské vzdělání získal na UK v Praze, řadu let pracoval v různých pozicích a v různých podnicích čs. leteckého průmyslu, od roku 1992 působí ve společnosti JASEKA. Zaměřuje se na procesní…

Článek v rámci předplatného icon Nábor přes internet

18.6.2004 

Nezáleží na velikosti vaší společnosti, náborová oblast na vašich internetových stránkách je důležitým prvkem v přitahování kvalifikovaných uchazečů o práci. Dříve stránky obsahovaly především popis…

icon Z očí do očí opět pofrčí

18.6.2004 

V současné době se stále prohlubuje důraz kladený na komunikaci v obchodní oblasti. Přes všechny technologické výdobytky stále vede kontakt tváří v tvář a stoupá frekvence dojíždění na obchodní…

10 marketingových kroků vedle

17.6.2004 

U malých a středních firem dochází poměrně často k základním marketingovým pochybením, která bývají velice nákladná a pro firmy mohou mít destruktivní následky. Nejčastější omyly shrnuje článek v…

icon Já, já, já, jenom já, ...já blbec

16.6.2004 

Možná jste opakovaně pověřováni zaučením nových zaměstnanců. Proč vybírají pořád jen vás? Je to proto, že jste přátelský, trpělivý a verbálně schopný oproti vašim kolegům, nebo zaučení přidělují těm…

icon Potulní zaměstnanci

15.6.2004 

Společnost Semco nabízí svým zaměstnancům možnost pohybovat se po různých činnostech, pozicích a odděleních. Je to způsob, jak sáhnout do jejich zásobníků talentu a rozvíjet nezávislost. Nejsou pak…

Článek v rámci předplatného Kde to drhne aneb 10 cest k zákazníkovi a zisku

15.6.2004 

Uskutečnili jsme výbornou directmarketingovou kampaň. Katalog vašich výrobků a služeb je dokonalý. Propagační letáky vypadají tak dobře, že jste si je doma vystavili hned vedle fotografií svých dětí.…

Článek v rámci předplatného icon Volnost, rovnost, pohoda

15.6.2004 

Firmy nabízejí svým zaměstnancům více či méně originální pobídky. Velice originální je například americká společnost Semco, která vystupuje proti nudě a tradičnímu uspořádání pracovišť. Své…

icon Rozhovor s Alešem Kabilkou, vedoucím lektorem společnosti DIGI TRADE

14.6.2004 

Aleš Kabilka po dokončení studia na VŠE v Praze nastoupil v roce 2000 do společnosti DIGI TRADE, s.r.o. V současnosti pracuje na pozici vedoucího lektora v divizi školení. V roce 2002 získal…

icon Úskalí rozsáhlých projektů

8.6.2004 

Článek nabízí pět nápadů, jak úspěšně dokončit projekty napříč odděleními. Klíčové projekty zapojují mnoho oddělení a musíme připustit, že hrát si hezky s dětmi z jiných částí hřiště je někdy těžké.…

icon Jak dobře tahat za provázky

7.6.2004 

Vedoucí pracovníci mají veliké možnosti k tomu, aby vytvořili ve společnosti hodnoty, kulturu a pozitivně působili na činnost svých zaměstnanců. Jakým…

Výpis 44864500 z celkem 4814