Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4764 článků.

Článek v rámci předplatného icon K čemu je dobrý personální poradce

28.2.2007 

V čem spočívají výhody outsourcingu při náboru zaměstnanců? Externí poradci mohou firmám ušetřit čas i peníze, protože se zaměřují výhradně na lidské zdroje a nabízejí rychlejší a komplexnější servis.…

icon Potřebujete vůbec sekretářku?

28.2.2007 

Moderní komunikační technologie vedou k tomu, že manažeři se mohou obejít bez sekretářek. Někteří z nich tento krok již učinili. A nestěžují si. Kdokoliv může například zatelefonovat zakladateli a…

Článek v rámci předplatného icon České firmy tratí na jazykové nevybavenosti

28.2.2007 

Špatná jazyková vybavenost zaměstnanců vede často ke ztrátě zakázek. V Česku se tento problém dotýká asi 15 procent malých a středních firem, hůře než my na tom jsou jen Turci, Rumuni, Nizozemci a…

icon Důvěra je cenná komodita

28.2.2007 

Pro firmy je to ale abstraktum, které se těžko definuje. Vždy se lépe hovoří o hmotnějších hodnotách, jako je například výkon. I když je ale důvěra abstraktní, neznamená to, že není důležitá.Minulý…

icon Společensky oceňovaná povolání

27.2.2007 

Nejváženější povolání na celém světě mají lékaři. Jejich postavení má pevné místo díky tomu, že je lidé potřebují, nesou velkou zodpovědnost a jejich studium je velmi náročné.Podle výzkumu na…

icon Skupinová dynamika

26.2.2007 

Podle studií prodává dnes již na 75 % firem týmově. Což znamená, že musí mít natrénované tyto metody prodeje. Mezi nejčastějš&…

icon Jak reagovat na hrubé jednání při pohovoru

26.2.2007 

Základní pravidlo při pohovoru je zdvořilost. Co ale dělat, když se zaměstnanec, který pohovor vede chová agresivně? Zde je několik tipů, jak na hrubiána taktně reagovat.- Zkontrolujte svůj postoj.…

icon Umíte naslouchat?

25.2.2007 

Řada manažerů si automaticky myslí, že umí naslouchat. Často je pak překvapená, když zjistí, že ostatní jsou opačného názoru. Špatné naslouchání vede ke špatným vztahům a špatné výkonnosti. Vůdcové…

icon Spokojenost amerických spotřebitelů stoupá

23.2.2007 

Podle průzkumu v řadách amerických spotřebitelů dosáhla koncem roku 2006 spokojenost v oblasti různého zboží a služeb svého maxima.Index satisfakce amerických zákazníků (ACSI), který zkoumá…

icon Nejlepší zásady pro on-line komunikace

22.2.2007 

On-line komunikace (ICQ a další) je dnes využívána stejně jako e-maily a telefonování, a to nejenom mezi přáteli, ale i mezi spolupracovníky a…

Článek v rámci předplatného icon Skrytá cena prezentismu

22.2.2007 

Prezentismus stojí firmy více než absence zaměstnanců. Jde o situaci, kdy zaměstnanci docházejí do zaměstnání i přesto, že jsou nemocní, což se pak podepisuje na výkonnosti celých pracovních skupin.…

Článek v rámci předplatného Proč zákazníci neodpovídají na e-maily?

21.2.2007 

Pokud pozorujete, že klesá počet odpovědí na vaše reklamní e-maily, je čas zrevidovat seznam adres, které oslovujete.- Nahlížejte na věc z širší perspektivy. Prohlédněte on-line i offline data a…

icon Time management pro manažery

18.2.2007 

Jste-li manažerem, občas se stane, že na rozdíl od kolegů nestíháte. Ale proč byste to nezvládli i vy? Přemýšleli jste, jak je možné, že extrémně úspěšní lidé zvládají vedle práce dovolenou, výlety či…

Článek v rámci předplatného Titulek je základ

15.2.2007 

Titulek je nejdůležitější součástí tištěného reklamního inzerátu. Již otec reklamy David Ogilvy řekl, že čtyři z pěti lidí čtou pouze titulky. Když už se rozhodnout číst inzerát dál, činí tak právě na…

icon Pomozte zaměstnancům zůstat fit

15.2.2007 

Vytvořit zdravější pracovní prostředí lze i s minimálním rozpočtem. Nejen, že získáte zdravější a produktivnější zaměstnance, ale také podpoříte dobré vztahy mezi kolegy. S rostoucími náklady na…

Výpis 39313945 z celkem 4764