Tři vlastnosti výkonného call centra
Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami, většinou odpoví, že je to spokojenost. Vedoucí zákaznických středisek však mají často jiné odpovědi. Firemní cíle a realita…
Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4765 článků.
Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami, většinou odpoví, že je to spokojenost. Vedoucí zákaznických středisek však mají často jiné odpovědi. Firemní cíle a realita…
Ne každý manažer dokáže být efektivní. Ktomu musí mít náležité schopnosti. Schopnosti manažerů jsou podobné schopnostem investorů,i kdyžjsou zde nějaké rozdíly. Když ale porozumíte tomu, jaké…
Generální ředitel Škody Steel Michal Horáček (37) je dnes také šéfem konsorcia Pilsen Steel, které vzniklo spojením Škody Steel a Škody Hutě a které ovládají ruští vlastníci. Současně je členem…
Firemní kulturu si každý podnik buduje několik let. Co se s ní však stane, když se firma spojí s jinou, jejíž kultura je odlišná? Generá…
Eli Katz, ředitel elektronického obchodu s hodinkami a klenoty Ashford.com , shrnuje v článku dvě základní doporučení, jak dosáhnout co nejlepšího umístění ve vyhledávačích na základě výběru klíčových…
Bezpečnost práce na pracovišti by měla být prioritou každého zaměstnavatele, přesto v Evropě každoročně zahyne skoro 5 500 pracujících, 4,8 milionu ú…
Obavy ze ztráty zaměstnání mohou přivést zaměstnance k větší produktivitě, ale také menší kreativitě. Ukázaly to výsledky studie Washington State University v kanadském Vancouveru. Výzkumný tým se…
Stovky milionů spotřebitelů přijaly populární služby tzv. sociálního networkingu jako prostředek pro řízení svých společenských kontaktů a sebevyjádření. Sociální sítě se rozrůstají raketovým tempem,…
Dvě třetiny uchazečů o zaměstnání, kteří absolvovali přijímací pohovor, uvádějí, že člověk, který snimi pohovor vedl, ovlivňoval jejich rozhodnutí o přijetí či nepřijetí dané pozice. Zejména prý tím,…
Když je někdo manažer, ředitel a podobně, nemusí ještě být vůdcem. Ve vedoucí roli máte své podřízené, od kterých se očekává, že budou poslouchat, co říkáte a dělat, co vyžadujete. To ale ještě není…
Sklon mlčet a vyhýbat se konfrontaci málo bezpečných praktik je v lidské kultuře hluboce zakořeněn a mívá často fatální následky. Bohužel se nevyhýbá ani oblasti zdravotní péče.Výsledky americké…
Autor článku je přesvědčen, že většina důležitých věcí, které manažeři mohou udělat pro rozvoj a udržení motivovaných zaměstnanců nemusí stát mnoho prostředků a jsou spíše otázkou správného fungování…
Firmy všech velikostí se snaží zlepšit plánování v rámci lidských zdrojů a rozvíjet dokonalejší strategie, aby uspěly ve válce o talenty. Nové techniky řízení talentů se promítají i do oblasti…
Neproduktivní a neangažovaní zaměstnanci negativně ovlivňují celou firmu. Často jde o notorické odmítače, kteří pomlouvají firmu, kudy chodí. Nepříznivě ovlivňují pracovní morálku a zdržení práce pak…
Můžeme pracovat více hodin než kdykoli dříve, více než dvě třetiny zaměstnanců na světě však za práci přesčas nedostávají žádné uznání. Dnešní zaměstnavatelé považují přesčasy spíše za normu, protože…