Šťastné pondělí? Pravděpodobně ne
Cítíte-li se šťastnější v sobotu, než když vám v pondělí ráno zazvoní budík, nejste sami. Profesor psychologie z americké…
Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4857 článků.
Cítíte-li se šťastnější v sobotu, než když vám v pondělí ráno zazvoní budík, nejste sami. Profesor psychologie z americké…
Má váš blog ten správný vliv?V současné době to vypadá, že již každý má svůj blog a přemíra dostupných informací znesnadňuje přilákání solidní skupiny…
Ekonomická krize přispěla k tomu, že firmy více sledují, zda zaměstnanci netráví pracovní dobu hraním her či chatováním na sociá…
Některá kariérní zklamání přicházejí dostatečně včas, abychom je mohli napravit. Jiná se však objevují až později, když se n&…
Ředitelem úseku zpracování transakcí České spořitelny je od 1. února 2010 Karel Vítkovský, dosavadní zástupce ředitele ú…
Většina týmových vůdců zažila určitá týmová selhání. Problém přitom není v samotných selháních, protože k těm…
Spolu s tím, jak se dnes mění a zrychluje ekonomika, bude úspěch firem stále více záviset na silném leadershipu. Vůdcovství v novém…
Průzkum společnosti Microsoft zveřejněný u příležitosti Evropského dne ochrany osobních údajů ukázal, že skoro polovina HR specialistů v EU hledá…
Každý vůdce by měl být schopen vytvářet a udržovat upřímné vztahy s ostatními. Jednou z nejúčinnějších cest k lepšímu…
Jsou lidé, kteří se narodí s přirozenými vůdcovskými předpoklady, zatímco jiní se musejí vzdělávat, aby mohli vést. Vzdělávání v oblasti leadershipu je však důležité pro oba případy. Článek přichází s…
Jan Března se v personalistice se pohybuje od roku 1993. Začínal v elektrárenské společnosti ČEZ, kde působil v řadě HR pozic, z toho závěrečné tři roky jako personální ředitel. Následně zastával…
Každý někdy zažije situaci, kterou považuje za neřešitelnou. Máme totiž tendenci nahlížet na životní situace spíše z negativního pohledu. To v&…
Na práci z domova je třeba důkladně se připravit. Ať už vás k ní vedou jakékoli důvody, uvažujte, kolik času budete trávit prací, jak často budete sedět …
Změna kariéry není nikdy lehká. Polovina lidí si bude myslet, že jste se zbláznili, náboráři vám předvídají, že už nikdy nenajdete…
Není zákazník, není byznysProč byste měli zákazníkům poskytovat vynikající zkušenosti s vašimi službami? Existuje minimálně deset pádných důvodů. - Vynikaj&…