Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4772 článků.

icon Studie: Evropští zaměstnanci jsou demotivovaní vzestupem přístupu "prostě to udělejte"

23.4.2013 

Evropští lídři jsou unavení bojem s krizí a vytvářejí pro své zaměstnance demotivující pracovní klima. Vyplývá to z nového průzkumu globální poradenské společnosti Hay Group. Zatímco dobré vedení je…

icon Petra Jeřábková, nová personální ředitelka společnosti Siemens

23.4.2013 

S platností od 1. dubna 2013 nastoupila do funkce personální ředitelky společnosti Siemens Petra Jeřábková. Ve funkci je zodpovědná za rozvoj a implementaci strategie řízení lidských zdrojů skupiny…

icon 10 kroků k lepšímu řízení výkonnosti v call centru

22.4.2013 

Řízení výkonnosti patří k nejpalčivějším otázkám manažerů call center. Britský portál Call Centre Helper proto nedávno uspořádal webinář na téma řízení výkonnosti a publikoval článek se zajímavými…

icon Manažerský průvodce hodnocením výkonnosti

18.4.2013 

Školení manažerů v tom, jak vést hodnocení výkonnosti zaměstnanců patří k základním úkolům personalistů. Pojďme se proto zaměřit na nejčastějších chyby, kterých se manažeři při hodnocení zaměstnanců…

icon Zlepšete si na HR News a Management News svou angličtinu

11.4.2013 

Na HR News a Management News najdete od listopadu 2012 vybrané odborné články v česko-anglickém dvojjazyčném náhledu. Můžete si tak při čtení vyzkoušet možnost sebevzdělávání v angličtině tak, jak ji…

Jak a na co používají mladí lidé mobily?

10.4.2013 

Náctiletí jsou mnohem více propojení přes sítě než starší věkové skupiny. Zvládají multi-tasking, přeskakují od jednoho zařízení k druhému a mají problém důvěřovat značce. Podle informací MTV je pro…

icon Jak přestat podrývat pověst HR

9.4.2013 

Lidé pracující v HR stále narážejí na ne zcela dobrou pověst svého odvětví. Mnoho lidí má špatné zkušenosti s neschopnými a nedůvěryhodnými personalisty, což je vede ke skepsi nad celým HR. Nad tímto…

icon Marcela Suchánková, nová členka představenstva ČSOB Penzijní společnosti

9.4.2013 

Představenstvo ČSOB Penzijní společnosti se od poloviny března rozšířilo o novou členku. Stala se jí Marcela Suchánková, která již 1. ledna 2013 nastoupila na místo Obchodní ředitelky ČSOB Penzijní…

icon WORKSHOP PRO ZAMĚSTNAVATELE v rámci projektu Společnost přátelská rodině

9.4.2013 

Síť mateřských center vás zve naWORKSHOP PRO ZAMĚSTNAVATELE pořádaný v rámci projektu Společnost přátelská rodině Kdy: v úterý 14. května 2013 od 9:30 do 15:30 (registrace na místě probíhá od 9:00 do…

8 triků nejúspěšnějších prodejců

7.4.2013 

Někteří prodejci umí zdánlivé zázraky. Netlačí vás do prodeje, ale docílí toho, že něco strašně moc chcete. Jak to dělají a proč jsou někteří tak dobří? Váhavé kontakty nechají být. Raději rychle…

icon Maxim Behar, nový předseda Světového komunikačního fóra v Davosu

5.4.2013 

Předsedou Světového komunikačního fóra v Davosu (WCF) byl tajnou volbou zvolen Maxim Behar, Chairman pražské pobočky mezinárodní agentury Hill+Knowlton Strategies. Volby se zúčastnilo všech 25 členů…

icon Personalistům přibývá administrativa. Jak jim "pomoci"?

1.4.2013  Rozhovor s Ivem Rosolem, ředitelem vývojové divize společnosti OKsystem

Ředitel vývojové divize společnosti OKsystem Ivo Rosol vidí narůstající administrativu personalistů jako velkou zátěž. Pomoci jim může např. softwarový produkt OKbase, který podle jeho slov ocení…

Článek v rámci předplatného Studie: Firmy ztrácí svoje loajální zákazníky

26.3.2013 

Podle nového britského výzkumu společnosti Accenture ztrácí firmy loajální zákazníky rychleji, než myslely. Důvodem jsou především špatné zákaznické služby a nedostatečná odměna za loajalitu. 85 %…

icon Jozef Belvončík, nový ředitel společnosti Kerio Technologies pro region EMEA

26.3.2013 

Společnost Kerio Technologies bude v Evropě, Rusku, na Středním Východě a v Africe vést Jozef Belvončík. Na pozici EMEA Operation Officer byl jmenovaný po šesti letech působení ve společnosti na…

icon Kritizovat nebo chválit? Důležité je obojí!

24.3.2013 

Říká se, že manažeři by se měli zaměřit na napravování chyb nových lidí a chválení zaměstnanců, kteří jsou ve firmě delší dobu. Podle nejnovějších studií to ale nemusí být správně. Ukázalo se, že…

Výpis 25062520 z celkem 4772