Tipy, jak z jednorázového klienta udělat klienta dlouhodobého

Jedním ze zlatých grálů prodeje je umění přetavit jednorázového klienta na klienta dlouhodobého a loajálního. Kdyby se vám všechny zákazníky, kteří k vám přišli jenom s jedním konkrétním problémem a kteří hledají jen jednorázové řešení, podařilo povýšit na zákazníky, kteří se k vám vrací opakovaně, vaše obchodní plány by se určitě plnily mnohem snáz. Zde je proto několik tipů, jak z nového jednorázového klienta učinit věrného a vracejícího se zákazníka.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.