Zlepšete firemní „CX“: Pět tipů, jak jednoduše vylepšit zkušenost vašich klientů s vaší firmou

„CX“, neboli „customer experience“, je výraz, který odkazuje na to, jak dobrou (nebo špatnou) zkušenost mají vaši klienti s vaší firmou. Zlepšování CX by mělo být snahou jak obchodníků, tak zástupců zákaznického servisu. A to proto, že zkušenost klienta se buduje během celého procesu interakce s vaší firmou – od prvotního oslovení, přes podepsání smlouvy a zákaznický servis až po ukončení spolupráce. Zde je pět tipů, jak zkušenost vašich klientů s vaší firmou vylepšit.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.