Zákaznická střediska podceňují katastrofy

Studie americké společnosti Empirix se zaměřila na zákaznická střediska a jejich plány pro zachování provozu v případě stavu nouze. Oslovila téměř dvě stovky zákaznických středisek z celého světa. Zajímala se při tom, jak jsou firmy připraveny na katastrofy a zda jsou schopny zajistit své systémy zákaznických středisek.

Ukázalo se, že řada středisek, bez ohledu na velikost, nepodniká potřebné kroky k minimalizování škod způsobených potenciálními katastrofami. Většina navíc neinvestovala do testování a monitorování svého vybavení, aby mohla lépe pochopit, identifikovat a ve většině případů i vyřešit problémy, než se dotknou zákazníků.

- Pouze 36,7 % firem na světě věří, že by přežily katastrofu nebo přerušení obchodu bez vážnějšího postižení zákazníků.

- V rámci firem se zavedenými procesy pro obnovení po katastrofě nevěří 63,3 % manažerů, že by tyto procesy mohly přinést požadované výsledky při vážném výpadku.

- Pouze 4,7 % firem provádí pravidelné a odpovídající testování.

- Ohromujících 20 % zákaznických středisek nemá žádný plán pro obnovení po katastrofě.

-kk-
Article source CRM Today - Customer Relationship Management (CRM) news
Read more articles from CRM Today