Ikea v Austrálii zavedla další vylepšení zážitku z nakupování

Manland, tedy země mužů. Tak se nazývá nová služba pro zákazníky obchodních domů Ikea v Sydney. Nová myšlenka vyšla z poznatku, že muži se na nakupování dokáží soustředit mnohem kratší dobu než ženy. Díky Manlandu tedy ženy nebudou během výběru zboží tak časově omezeny neochotou svých protějšků.

Speciálně upravené prostory pro muže nabízí neomezenou konzumaci párků v rohlíku, videohry, stolní fotbal a další hrací automaty. Stejně jako v dětských koutcích dostanou i partnerky mužů, kteří navštíví Manland, bzučák, který jim každých 30 minut připomene, že nemají zapomenout vyzvednout svého partnera.

Nová služba zákazníkům se prozatím testuje.

-th-

Article source Curbed Network - síť amerických serverů věnovaná realitám a novým trendům v oblasti bydlení a staveb
Read more articles from Curbed Network