Obchodníci často zalhcují klienta informacemi. Proč je důležité toto nikdy nedělat?

Stává se vám, že máte schůzku s klientem, pro kterého je váš produkt zcela ideální a který na začátku dokonce očividně jeví zájem, ale nakonec z prodeje sejde, zákazník se stane nerozhodným a nakonec se odmlčí? Možná jste se dopustili něčeho, čeho se bohužel prodejci zbytečně dopouští poměrně často – zahltili jste klienta příliš velkým množstvím informací. V tomto článku si ukážeme, proč je zahlcení informacemi takový problém a jak se mu vyhnout.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.