Chcete s klientem uzavřít obchod? Musíte mít obchodní schůzku neustále pod kontrolou

Existuje mnoho důvodů, proč byste vy coby obchodník měli mít hlavní kontrolu nad průběhem a směřováním obchodní schůzky s potenciálním klientem. Vy jste znalci nabízeného produktu a víte, co musíte o klientovi vědět, abyste byli schopni nabídnout to nejvhodnější řešení. Stejně tak se musíte snažit podat klientovi přesně tolik informací, aby se mohl rozhodnout, aniž byste jej zahrnuli příliš velkým množstvím dat. Existují ale zákazníci, kteří rádi přebírají vedení, a kteří se budou snažit nad schůzkou převzít kontrolu. Zde jsou 4 tipy, jak tomuto zabránit a stát se hlavní autoritou v rámci daného jednání.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.