14 rad, co by měl prodejce dělat nepřetržitě

Uživit se prodejem je výzva: sezónní výkyvy, neustálý tlak na dosažení cílů, rostoucí požadavky zákazníků, změny na trhu apod. Pokud chcete uspět a dlouhodobě se udržet, nabízí vám portál 4Hoteliers 14 věcí, které byste měli dělat neustále. Čím dřív začnete, tím lépe.

1. Mějte oči otevřené – stále hledejte potenciální klienty.

2. Zlepšujte své schopnosti.

3. Více poslouchejte, méně povídejte.

4. Určete si jasné požadavky, kolik uskutečníte telefonních hovorů (nebo kolik osobních schůzek).

5. Vytvořte si plány – roční, čtvrtletní, měsíční, i týdenní.

6. Učte se o svých produktech.

7. Vytvářejte kontakty (networking).

8. Pokládejte dokonalé otázky.

9. Předvádějte kvalitní prezentace.

10. Přizpůsobujte svou komunikaci danému typu klienta.

11. Pokládejte laťky vysoko.

12. Buďte neodbytní.

13. Tvořte si dlouhodobé vztahy.

14. Projevujte se s úctou.

-th-

Article source 4Hoteliers - travel. hotel and hospitality news
Read more articles from 4Hoteliers