Co musí obsahovat atraktivní obchodní nabídka

„Pošlete mi nabídku.“ Když vás o toto potenciální klient požádá, víte, že vyjednávání o obchodě je na dobré cestě. Ovšem není ještě nic vyhráno. To, jestli bude vaše nabídka úspěšně přijata nebo ne, se teprve rozhodne. A to nejenom na základě ceny a parametrů nabídky, ale i toho, jak je nabídka jako taková postavená a prezentovaná. Co musí úspěšná a atraktivní obchodní nabídka, kterou klient neodmítne, obsahovat? To vám povíme v dnešním článku.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.