První dojem je klíčový: Jak pozitivně zapůsobit na zákazníka během první minuty

Dojem, který prodejce udělá na potenciálního zákazníka, hraje klíčovou roli v tom, jestli bude prodej úspěšný nebo ne. A jak všichni víme, první dojem je ten nejdůležitější. Často jsou to proto první vteřiny nebo minuty, které rozhodují o tom, jestli je prodejce klientovi sympatický a jestli bude zákazník otevřený jeho nabídkám. Zde je proto několik tipů, jak na potenciálního zákazníka pozitivně zapůsobit během první minuty vašeho setkání a udělat tak na klienta dobrý dojem.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.