5 chyb při budování značky

Řada firem se dopouští choulostivých chyb, které v konečném výsledku poškozují důvěru v jejich značky. Dobrá zpráva je, že se tomu lze vyhnout. Článek upozorňuje na pět chyb, které mohou sabotovat dobrou pověst značky.

- Ztotožňování brandingu s komunikací. Budování značky samozřejmě zahrnuje komunikaci. Pokud je však založíte pouze na sdělování zpráv a reklamě a nikoli své obchodní strategii nebo lidech, nebudete moci svou komunikaci podpořit činy. Špatné zákaznické služby spolehlivě odradí. Investice do školení a rozvoje infrastruktury za účelem zlepšení služeb vám naopak umožní propagovat se a stále se moci dívat do zrcadla.

- Branding založený na ceně. Budování značky pouze na základě nízkých cen je nebezpečné. I když vaše ceny budou nižší než u konkurence, potřebujete dát svým klientům ještě jiný důvod, aby u vás nakupovali. Vytvářejte vztahy se zákazníky a budete v jednodušší situaci, když konkurence sníží ceny ještě více než vy.

- Změny ve slibech. S příchodem nových vedoucích marketingu se objevují změny ve způsobu budování značek. Vždy však důkladně zvažte, zda jste na změny připraveni, abyste nezmátli svůj trh.

- Příliš velké sliby. Nejlevnější způsob budování značky je ten, dělají-li to za vás zákazníci. Pokud je k tomu chcete získat, neměli byste slibovat nemožné. Naopak je třeba slibovat méně a poskytovat více.

- Branding podle vůdců trhu. Nesnažte se být jako jiné firmy, buďte sami sebou. Získáte si část trhu, která přivítá více to, co děláte vy, než to, co dělá vůdce trhu.

-kk-

Article source Entrepreneur.com - website of a leading U.S. magazine for entrepreneurs
Read more articles from Entrepreneur.com