Ragan’s PR Daily přináší řadu rad, jak využít sociální síť Pinterest k efektivní podpoře PR.
- Myslete očima. Tahle sociální síť je plná obrázků. Pokud nemůžete svůj vzkaz vizualizovat, pak Pinterest raději vynechte.
 - Udržujte rovnováhu mezi propagací sebe sama a podporou jiných.
 - Poskytněte obrázkové/fotografické příběhy svých klientů.
 - Zveřejňujte (tj. „pin“) zajímavosti ze svého sektoru a požádejte ostatní, ať na vaši nástěnku také něco přidají.
 - Zamyslete se nad událostmi, kterých se vaše firma bude účastnit – například veřejné prezentace, konference apod. Starší fotky se mohou hodit i dnes.
 - Zveřejňujte videa. Většina lidí vůbec neví, že to na Pinterestu je možné.
 - Na jednotlivé segmenty své webové stránky přidejte tlačítko „pin it.“
 - Sdílejte články, příběhy a příspěvky na svém blogu.
 - Požádejte zaměstnance, aby si i oni vytvořili nástěnky. Měli by se zaměřit na svoje koníčky, dovednosti, ale i rodinu, pokud budou chtít.
 - Sdílejte blogy a webové stránky, které se vám líbí. Podpoříte tím celé odvětví.
 - Sdílejte nejlepší praxi. Zaveďte ji do svého sektoru podnikání.
 - Zveřejňujte příspěvky od důležitých novinářů. Všimnou si, odkud k nim čtenáři přišli a bude snazší s nimi pak navázat vztah.
 - Využívejte veletrhy a konference.
 - Popis příspěvku optimalizujte pro vyhledavače. Fotku s označením: „To je fakt dobrý!“ nikdo hledat nebude. A vy chcete, aby vaše příspěvky nalezeny byly.
 - Ujistěte se, že vložený hypertextový odkaz funguje. Není nic horšího, než když kliknete na obrázek s cílem něco koupit a zjistíte, že hledaná URL nebyla nalezena.
 - Měřte výsledky a postupně zjistěte, co funguje.
 
-th-