Pozitivní vyjadřování: Základ úspěšné komunikace s klientem

To, jakým způsobem s klientem mluvíte a jaký komunikační styl zvolíte, má často na výsledek a vyznění celé interakce větší vliv, než samotný obsah dané konverzace. Každou věc lze říct nekonečně mnoha různými způsoby. A my si v tomto článku ukážeme, jak vypadá pozitivní vyjadřování a jak můžete tuto komunikační taktiku využít při komunikaci s klientem. Ať už v rámci prodejní schůzky nebo třeba zákaznického servisu.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.