Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Naučte se určit, jak je klient lukrativní

Z pohledu prodejce jsou klienti různě hodnotní. Jelikož čas, který můžete se zákazníky strávit je…

Jak uzavřít obchod, když rozhodnutí záleží na více lidech

V B2B prodeji závisí rozhodnutí, zda koupit či nekoupit, jen málokdy na jednom jediném člověku. Na…

Jak se zbavit stresu v práci

Práce obchodníka bývá často velmi stresující. Stres může sice do určité míry být produktivní, hnací…

Jak maximálně využít potenciál účasti na veletrhu

Z pohledu vystavujících firem jsou veletrhy akce s jedinečnou koncentrací potenciálních zákazníků a…

9 tipů, jak být produktivnější

Bohužel pro mnoho z nás, den má pouze 24 hodin. Přesto, že den je stejně dlouhý pro všechny, jsou…

Chcete více prodávat? Změňte radikálně svůj způsob myšlení

Velká část úspěchu prodejce je v jeho přístupu a způsobu myšlení. Úspěšný prodejce je ten, kdo vidí…

Jak (ne)mluvit s klienty o konkurenci

Jak mluvit s potenciálními klienty o vaší konkurenci? Má smysl ji před klienty kritizovat, nebo ne?…

Nejdou vám momentálně prodeje? Tipy, jak neztratit sebevědomí

Každý prodejce čas od času zažije období, kdy se mu nedaří uzavírat obchody. Ne vždy je na vině on…

Vyhrajte nad recepčními: Jak se při volání dostat k té správné osobě

V angličtině se v prodejní terminologii často používá velmi trefné slovo gatekeeper v doslovném…

Výpis 559567 z celkem 749