Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Vyjednávání – každá hodina má 360 minut (1. díl)

V předchozím seriálu článků (poslední díl si můžete přečíst zde) jsme se věnovali úspěšnosti na…

Jak získat prvních dvacet klientů pro váš start up

Být obchodním zástupcem start-upu je jednou z nejtěžších forem obchodní praxe. I přes svoji…

Definice ideálního B2C zákazníka: Jaké faktory je potřeba vzít vpotaz?

Mnoho odborných textů a článků z oblasti B2C obchodu a prodeje se shoduje na jednom: k dosažení…

Šest důvodů, proč se vám nedaří předehnat konkurenci

Být skvělým obchodníkem a konzultantem v dnešní době znamená i překonat vaši konkurenci co se týče…

Reportáž: Jak začít rozhovor a získat přátele nejen mezi klienty

Umění „Small Talk“, neboli schopnost zahájit a udržet konverzaci s kýmkoliv zajímavým, ať už…

4 chyby obchodníků s příliš velkým egem

Sebevědomí je v obchodě jistě žádoucí vlastností, protože pouze sebevědomý prodejce může dostatečně…

Šest nadčasových prodejních technik

I přestože se obchodní sféra vyvíjí stejně jako jiná odvětví lidské činnosti, existují určité…

Čtyři nepravdivé mýty o produktivitě v prodeji

Produktivita a efektivita práce jsou základními předpoklady k úspěchu. To platí jak v obchodní…

„Humánní prodej“ aneb Jak si získat klienty lidským přístupem

Obchodní zástupci jsou často považováni za oportunisty, kteří se komukoliv snaží prodat cokoliv, a…

Výpis 235243 z celkem 749