Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Několik tipů, jak mohou manažeři zvýšit svoji produktivitu

Manažeři mají celou řadu úkolů. Musí nejenom vést své podřízené či hlídat plnění týmových cílů, ale…

Tři vlastnosti, které musí mít každý úspěšný manažer

Nová doba přináší nové výzvy i nová očekávání od týmových vedoucích. Přesto zůstávají některé…

Stali jste se manažerem nefunkčního obchodního týmu? Tři tipy, jak jej „opravit“

Ne vždy se vše podaří, a to platí i pro sestavování obchodních týmů. Někdy se může stát, že obchodní…

Emoční inteligence: Jak vám může pomoci stát se lepším manažerem

Emoční inteligence je schopnost vyznat se ve svých vlastních emocích, rozpoznávat emoce u druhých a…

6 tipů, jak si vybudovat vyšší sebevědomí

Sebevědomí hraje v úspěchu v manažerské funkci zásadní roli. Bez zdravého, ale dostatečného…

Sebeláska v práci: Proč i vy byste měli být vstřícní vůči sami sobě

Co to je sebeláska? Jedná se o projevy přívětivosti, vstřícnosti a pochopení vůči sobě samému.…

Pět důvodů, proč jsou perfekcionisté neefektivní. A jak perfekcionismus překonat

Když je někdo perfekcionista, nebývá příliš efektivním pracovníkem. To platí jak u manažerů, tak i…

Práce není život: Proč je důležité nebrat práci až příliš osobně

Naše práce nám poskytuje víc než jenom peníze. Poskytuje nám určitý pocit naplnění, zábavu i možnost…

Jak zvládnout nával stresu nebo úzkosti ve čtyřech krocích

Akutní stres, nával úzkosti nebo strach. Jedná se o intenzivní reakci těla na nějaký negativní…

Výpis 4654 z celkem 1489