Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Marketéři podceňují roli kreativity v efektivitě kampaní

Nový výzkum společnosti Kantar zjistil, že marketingoví pracovníci nadhodnocují dopad faktorů, jako…

Studie: Jste připraveni utužit si vztahy a spokojenost vašich B2B zákazníků?

V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky zákazníků, jakmile se firmy…

6 zajímavých finančních faktů o mileniálech

Mileniálové jsou považováni za finančně nedisciplinované jedince, kteří své příjmy utrácí za drahé…

Značky neumí skutečně naslouchat zákazníkům. Spoléhají se na data, která ale nestačí

S rostoucí množstvím spotřebitelských dat mají společnosti o svých zákaznících více informací než…

Robot v zákaznickém servisu člověka nenahradí, nezmění to ani pandemie

Poslední měsíce trh zaznamenal obrovský nárůst v používání digitálních a automatizovaných kanálů…

COVID-19 mění nákupní chování cílových skupin zákazníků

„Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli mnohokrát po vypuknutí…

Ne, nyní vážně není správná doba na krácení rozpočtů na podporu zákaznické zkušenosti

Snižuje vaše organizace investice do programů a iniciativ na podporu zákaznické zkušenosti? Pandemie…

Covidová kúra pro byznys aneb V čem se můžeme manažersky poučit?

Šok. Firmy, kterým se 12. března 2020 vyhlášením výjimečného stavu změnil jejich podnikatelský…

CRM v roce 2020: Které tři trendy byste měli sledovat?

Úsvit nové dekády nám vždy dává příležitost zhodnotit posledních 10 let a podívat se do budoucna. Ve…

Výpis 1018 z celkem 145