Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak maximálně využít potenciál účasti na veletrhu

Z pohledu vystavujících firem jsou veletrhy akce s jedinečnou koncentrací potenciálních zákazníků a…

Vytvořte úspěšnou značku

Chcete-li, aby vaše firma byla úspěšná, musíte si vytvořit značku, která bude úspěšná. Správná…

Zajistěte své PR kampani úspěšnost

Najmutí PR agentury vám nutně nezajistí úspěch. Svět PR se během poslední dekády hodně změnil hlavně…

6 věcí, které neříkejte novinářům

Je spousta důvodů, proč novinář nemusí otisknout váš příběh: špatné načasování, nedostatek místa…

4 kroky k vytvoření silné značky

Vybudovat silnou značku je základem prodejního úspěchu. První krok je mít jasně definováno, co…

Chcete úspěšnou tiskovou zprávu? Nahrajte ji na web

Tisková zpráva, které si nikdo nevšimne, je nákladné selhání. Potenciální zisky jsou ztraceny a vy…

Stopa vašeho obchodu v digitálním světě

Sociální média a digitální technologie jako celek představují ohromnou příležitost pro obchodníky,…

Důvod změnit reklamní agenturu

Matthew Bryan Beck pracuje jako kreativní stratég pro Ogilvy & Mather NY (mezinárodní agentura…

Jak předejít syndromu vyhoření v oboru PR

Dlouhá pracovní doba, nutnost neustálého přizpůsobování scénáře, krizový management, termíny  - to…

Výpis 1927 z celkem 178