Články z oblasti vzdělávání a poradenství

TikTok představuje nového průvodce, který značkám pomůže lépe využívat jeho nástroje

Nová platforma Tutorials poskytuje lekce o tom, jak používat různé nástroje, aby pomohla značkám…

3 tipy pro vytvoření bezpečných pracovních podmínek pro vaše obchodníky

V tomto období možná i ve vaší firmě stále přetrvává potřeba distanční práce. Možná máte dokonce…

6 zajímavých finančních faktů o mileniálech

Mileniálové jsou považováni za finančně nedisciplinované jedince, kteří své příjmy utrácí za drahé…

Značky neumí skutečně naslouchat zákazníkům. Spoléhají se na data, která ale nestačí

S rostoucí množstvím spotřebitelských dat mají společnosti o svých zákaznících více informací než…

B2B produktový marketing: Proč je tak důležitý?

Mnoho podnikatelů nemá úplný přehled o tom, co zahrnuje marketing produktů v segmentu B2B a jak jej…

Tradiční média nejsou mrtvá, zaměřte se na optichannel strategii

Daty jsme se řídili ještě dříve, než se objevil digitální marketing a z analýz a statistik se stala…

5 důvodů, proč váš web sabotuje úspěšnost reklam na Google

Přečetli jste si všechny návody. Strávili jste nespočet hodin nad demografickými údaji pro cílení,…

COVID-19 mění nákupní chování cílových skupin zákazníků

„Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli mnohokrát po vypuknutí…

Akvizice vs. retence: Do čeho se vyplatí investovat více?

Získávání nových zákazníků i udržování stávajících vztahů je obojí klíčové pro rozvoj vaší firmy.…

Výpis 2836 z celkem 564