| Kurz ITIL Foundation Kurz ITIL V3 Intermediate - Service Transition Lifecycle stream. Cíle kurzu: Formou certifikačního kurzu podrobně seznámit účastníky… |
| Školení P 0 je složeno ze dvou částí - prezenční výuka v rozsahu 20 hodin (pět 4 hodinových lekcí) a distanční výuka v rozsahu 10 hodin, jejíž náplní… |
| Školení Z probíhá v šesti 4 hodinových blocích, celkem tedy 25 hodin, přičemž 1 hodina je určena na závěrečné testování účastníků školení. Ověření… |
| Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou… |
| Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou… |
| Integrovaný systém řízení - jasná pravidla pro všechny |
| Integrovaný systém řízení - jasná pravidla pro všechny |
| Nástroj, který slouží pro vytváření a správu stránek WWW. Aplikace je primárně určena pro udržování mnohdy složité struktury webowských stránek a… |
| zvládnutí obvyklé práce s Wordem |
| Procesné riadenie Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 2 dni Kód: MJBP001 Čo je proces Čo je procesné riadenie Rozdiel medzi procesným a funkčným riadením… |
| Začíname s QPR ProcessGuidom Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 1 deň Kód: MJBP003 Predstavenie programu Predstavenie jednotlivých objektov (procesné… |
| Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -… |
| Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -… |
| Jedná se o sérii kursů a výukových bloků, kdy účastník na připravených příkladech a pod vedením lektora dle úrovně svých současných znalostí postupně… |
| Program: 1. Představit přehledně plnou šíři Cisco řešení 2. Praktická ukázka IPCC v akci 3. Detailně seznámit posluchače s vlastnostmi IPCC… |
| Program: 1. Současný vývoj aplikací pro IP telefonii 2. Interactive Voice Response (IVR) 3. Personal Assistant 4. Cisco Conference Connection… |
| * provádíme školení jak jednotlivců tak i početnějších skupin * školení probíhá ve spolupráci se Střední zemědělskou školou v Klatovech * v moderní… |
| * provádíme školení jak jednotlivců tak i početnějších skupin * školení probíhá ve spolupráci se Střední zemědělskou školou v Klatovech * v moderní… |
| Analýza vzdělávacích potřeb je určena pro organizace nebo oddělení a úseky jednotlivých organizací, které si chtějí vytvořit vlastní, finančně… |
| Školení je zařazeno do akreditovaného vzdělávacího programu. |
| Kurz je určen pro manažery nebo vedoucí týmů nezávisle na oblasti podnikání, kteří nedávno nastoupili na novou pozici a přejí si své znalosti a… |
| Obsah kurzu Kvalitní lektorské zabezpečení Pedagogické pojetí akce Skvělá organizace kurzu Technické zabezpečení akce |
| Training Overview: The purpose of this training is to provide participants with a solid understanding of the concepts and methods of international… |
| Training Overview: This training provides extensive insight into corporate finance, enabling the participants to apply their knowledge in a realistic… |
| Jedna vec je mať dobrý produkt a kvalitný servis, mať schopných predajcov, ktorí dokážu zákazníka správne usmerniť, ale priviesť k rozhodnutiu kúpiť, je… |
| Aj vy ste ako zakladatelia prešli všetkým, čo si len dokážete predstaviť? Vymýšľali ste produkty a služby firmy, predávali to, fakturovali, vymáhali… |
| Máme připraveny motivační a rozvojové programy zaměřené na kandidáty manažerských pozic (management trainies) a uchazeče o pracovní místa (absolventi… |
| Školení je určeno začínajícím uživatelům ESO 9. Školení proběhne na ESO 9 Start. Seznámení se základními ovládacími klávesami, možnostmi… |
| Pro koho jsou tréninky FINANČNÍ PORADENSTVÍ určeny: finanční poradci, privátní bankéři, přepážkoví pracovníci - teleři, servisní pracovníci působící… |
| Pro koho jsou tréninky PRODEJ určeny: prodejci, obchodníci, finanční poradci, privátní bankéři, telemarketéři, přepážkoví pracovníci - teleři… |
| Cílem kurzu je v úvodu vytvořit osnovu pro vedení týmu. Následně si prakticky vyzkoušet a uzpůsobit jednotlivé činnosti obsahem, rozsahem a zdroji tak… |
| Cílem kurzu je poskytnout odpovědi na otázky, které s sebou přinášejí pracovní povinnosti manažerů. Po absolvování tohoto kurzu Komunikací k úspěchu… |
| Cíl: Umět využít zákazníkovy skryté motivy k získání pozornosti a uzavření prodeje Program: Poznání zákazníka a jeho potřeb dovedností |
| Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam,… |
| Popis kurzu: Tento třídenní kurz poskytuje studentům základní informace o produktech MicroStrategy Intelligence Server, MicroStrategy Web a… |
| - prostředí programu - práce s buňkou - vložení / úprava dat v buňce - formát buňky (zarovnání,typ,ohraničení,..) - práce s listy (vložení… |
| Rozsah tréninku: 2 dny Úvod tréninku Představení účastníků a lektora Brainstorming: Očekávání účastníků od tréninku, s čím přicházíte Vedení a řízení… |
| Rozsah tréninku: 2 dny Úvod tréninku Představení účastníků a lektora Očekávání od tréninku Brainstorming: S čím přicházíte? Vize, mise, strategie… |
| Dominantní způsoby vnímání |
| Emoční inteligence |
| Vedení projektového týmu Cíl:Naučit se, jak úspěsně koordinovat průběh projektu a vyvarovat se při řízení projektu možných chyb Program "Řízení… |
| Komunikace v týmu a její rozvíjeníCíl:Zlepšit komunikaci v týmu Program "Týmová práce" představuje ukázky nejčastějších nedostatků při komunikaci v… |
| Kvalita a profesionální zvládnutí prezentace často určuje rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem. Úroveň prezentačních dovedností je jedním z kritických… |