Cíl kurzu: Obeznámit posluchače se základními podmínkami nutnými pro vybudování výkonného a vnitřně soudržného týmu. Komu je určen: Vedoucím… |
Ztráty třením, chod naprázdno, nedorozumění - to všechno omezuje výkon podniku. V prodeji, projekční práci i v podnikovém vzdělávání. Příčinou toho… |
Problémy se často zdají být neřešitelné, protože obvyklé metody řešení selhávají. Špičkoví trenéři volí nekonvenční postupy, aby uvedli do zamotané… |
Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé… |
Výhody delegování. Bariéry delegování. Co delegovat. Co nedelegovat. Plánování delegování. Výběr vhodného pracovníka. Jak delegovat. Podpora… |
Ideální pracovník. Manažerský kruh. Základní styly vedení lidí. Teorie vedení. Sebepoznání a sebemotivace. Motivování druhých. Hodnotící rozhovory.… |
Elektronický podpis |
Jak vytvořit multimediální CD |
Firemní kultura jako součást řízení a image firmy Vliv firemní kultury na chování zákazníků Znaky firemní kultury Rozdíly kultur Klima Užitek firemní… |
Význam a charakteristika týmu Principy týmu Složení týmu Budování a vedení týmu Komunikace v týmu Týmová role a jednání Výhody a nevýhody týmové… |
Neustálé zlepšování jakosti výrobků a procesů, pro které jste se rozhodli, vyžaduje pracovníky s dostatečnými, aktuálními a praxí ověřenými znalostmi.… |
Účastníci Vedoucí zaměstnanci (všechny úrovně) a specialisté. Velikost skupiny: max. 16 účastníků. Cíle * Vysvětlit proces změny. * Umožnit… |
Účastníci ? Vedoucí zaměstnanci (všechny úrovně) a specialisté. Velikost skupiny do 16 účastníků. Cíle ? Identifikace příležitostí pro inovace. ?… |
Podniková kultura a politika |
Řízení lidských zdrojů |
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou… |
Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou… |
Pokud Vás zajímá, jak vytvořit vlastní graf, jak prezentovat výsledky pokročilými technikami, tak pro Vás je připraven tento kurz. Na kurzu se mimo… |
Kontingenční tabulka slouží pro analýzu dat z rozsáhlé databáze. Umožňuje vytvářet souhrny ve formě nových tabulek. Na kurzu se mimo jiné naučíte: *… |
Lidský faktor rozhoduje |
Lidský faktor rozhoduje |
Organizujeme vzdělávací semináře, školení a obchodní tréninky ve spolupráci s odbornými lektory pro širokou veřejnost i speciálně na konkrétní přání a… |
Organizujeme vzdělávací semináře, školení a obchodní tréninky ve spolupráci s odbornými lektory pro širokou veřejnost i speciálně na konkrétní přání a… |
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
Sociální kompetenci lze chápat jako obratnost a efektivitu v jednání s lidmi v sociálním styku založenou na respektu k lidské důstojnosti a na vyspělé… |
Přicházíte v poslední době o klienty? Množí se u vás stížnosti vašich klientů? Lidé k vám přicházejí apriori negativně naladění? Neví se o vás? Mluví… |
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
Ciele: * Predstaviť a nacvičiť správne spôsoby a metódy výučby každého jednotlivca na pracovisku * Predstaviť spôsoby vytvárania dobrých… |
Ciele: Cieľom programu je zvýšiť pracovnú efektívnosť účastníkov: * pri vedení prijímajúceho, hodnotiaceho, karhajúceho, motivujúceho rozhovoru… |
Mobbing - psychický teror na pracovisku Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 8 hodín (+podľa potrieb) Kód: MJBS008 Obsah aktivity: ČO JE MOBBING, ciele… |
Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -… |
Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -… |
MS PowerPoint 2007 / 2003 – pre pokročilých 1 deň, 9:00 – 16:00 Najbližší termín kurzu: 10.10.2008 Vstupné požiadavky: Znalosť práce v prostredí… |
Adobe Acrobat 8.0 / 7.0 – tvorba a úprava súborov PDF 2 dni, denne 8:00 – 16:00, začiatok kurzu 9:00 Najbližší termín kurzu: 2.10.2008 Kurz je… |
Systémy řízení organizace |
Training Overview: This training identifies three of the four functions managers must perform within their organizations: plan operations; control… |
Training Overview: This training gives the participants a total overview of the importance of using sustainable principles in product & factory design… |
Určeno pro pracovníky absolvující vícedenní cyklus kurzů. Provede soubor testů pro stanovení znalostí získaných pracovníky během vícedenního… |
Naše společnost se specializuje na pořádání počítačových kurzů na zakázku. Oceníte především naší velkou flexibilitu při organizaci jednotlivých… |
Naše společnost se specializuje na pořádání počítačových kurzů na zakázku. Oceníte především naší velkou flexibilitu při organizaci jednotlivých… |
Varianty Zaměření na databáze Délka 2 dny - 12 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí Znalost Delphi III. Obsah Dvoudenní seminář zaměřený na… |
Varianty Zaměření na grafiku Délka 2 dny - 12 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí Znalost Delphi III. Obsah Při vývoji šetřiče obrazovky se… |
Každý z nás, bez ohledu na to, jakou roli zastává, je konfrontován s úkolem prezentovat ostatním lidem. Chcete úspěšně představit sebe, vaši… |
Mystery Shopping (Tajný nákup) je účinná a osvědčená metoda jak získat skutečný obraz o tom, jak vás a vaši společnosti vidí vaši zákazníci. … |