| Komunikačné a prezentačné zručnosti Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 2 dni Kód: MJBT009 Obsah aktivity: Komunikácia Podstata charakter komunikácie… |
| Marketing pre stredný a vyšší manažment Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 1, 2 dni Kód: MJBT008 Obsah aktivity: Marketing - vysvetlenie kľúčových… |
| Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -… |
| Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -… |
| AutoCAD 2008 / 2006 - pre pokročilých 2 dni, denne 8:00 – 16:00, začiatok kurzu 9:00 Najbližší termín kurzu: 9.10.2008 Vstupné požiadavky: Znalosť… |
| AutoCAD 2008 / 2006 - pre stavbárov 2 dni, denne 8:00 – 16:00, začiatok kurzu 9:00 Vstupné požiadavky: Znalosť práce v prostredí MS Windows,… |
| DoE-Design of Experiments |
| Školení je zařazeno do akreditovaného vzdělávacího programu. |
| Training Overview: participants will receive the necessary training to become an agent of change in the office and master strategic personnel… |
| Training Overview: Successful use of information systems within a business enterprise is often an elusive goal. However, an understanding and… |
| Ak má šéf schopnosť zarobiť pre organizáciu peniaze, alebo značne zvýšiť štatistiky a ak bola táto schopnosť prakticky dokázaná, mal by mať… |
| Dlhodobé štúdium je určené ľuďom, ktorí sa chcú najbližší rok až dva popri svojej práci priebežne venovať vzdelávaniu v oblasti vytvárania a riadenia… |
| Dvoudenní tréninkový program Cíl: * pomoci manažerům, aby oni dokázali pomoci svým lidem postoupit z pozic pasivity k odpovědnému aktivnímu přístupu… |
| Dvoudenní tréninkový program pro pracovníky jednající s klienty: přepážkářky, likvidátory Cíl: * seznámit účastníky semináře se soudobým pojetím… |
| Charakteristika: Úspěšný manažer dosahuje potřebných výsledků jedině získáním podpory a důvěry svého týmu. Umění motivovat a vést jsou nezbytné… |
| Charakteristika: Úspěšný manažer dosahuje potřebných výsledků jedině získáním podpory a důvěry svého týmu. Umění motivovat a vést jsou nezbytné… |
| Zaměření kurzu: Kurz je určen pro řídící pracovníky podniků pracující na střední úrovni řízení, pro začínající i zkušenější podnikatele, pro všechny,… |
| Varianty MS Excel 97, MS Excel 2000 Délka 3 dny - 18 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí MS Excel v rozsahu kurzu pro pokročilé. Obsah VBA -… |
| Varianty MS Excel 97, MS Excel 2000 Délka 2 dny - 12 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí MS Excel v rozsahu kurzu pro začátečníky. Obsah… |
| Co by to pro Vás znamenalo být ještě lepším obchodníkem? Vítězství ve světě obchodu je cílem každého skvělého obchodníka. Prodej neznamená… |
| Co bude mít nadřízený z toho, když bude ke svým zaměstnancům vstřícnější a pečlivě zváží každé slovo, které pronese? Tento přístup se pozitivně odrazí… |
| Schopnost dosáhnout toho, aby skupina efektivně spolupracovala, je ten nejcennější talent. Cíl:Získat dovednost a nástroje ke zvýšení produktivity,… |
| Aristoteles: Člověk, který neumí přiznat chybu, neumí nic. Cíl: nápravu a tím si opakovaně zafixují správné provedení situace) |
| Nebyl vypsán žádný termín. V případě zájmu nás prosím kontaktujte na 731 506 519 |
| Kurzy vytváříme a uskutečňujeme na míru jako součást tréninkových rozvojových programů, které řeší specifické potřeby a problémy dané společnosti. Při… |
| Kurzy vytváříme a uskutečňujeme na míru jako součást tréninkových rozvojových programů, které řeší specifické potřeby a problémy dané společnosti. Při… |
| Týmové a manažerské role |
| Psychologie prodeje |
| Nezbytné dovednosti potřebné ke správnému vedení přijímacího pohovoru Cíl: Seznámit personální pracovníky s pravidly správného vedení přijímacího… |
| Asertivní komunikace Cíl: Naučit se otevřeně komunikovat a dosáhnout tak lepších výsledků v práci i v osobním životě Program "Jak se prosadit… |
| Program zahrnuje 20 lekcí ve skupině 10 - 12 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů. |
| Program zahrnuje 20 lekcí ve skupině 10 - 12 studentů a 10 lekcí v malých skupinkách max. 6 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů. |
| Semináře, které realizujeme pravidelně zejména na základě úzké spolupráce s velkými bankovními domy vycházejí z analýzy potřeb klienta, specifikace… |
| Semináře, které realizujeme pravidelně zejména na základě úzké spolupráce s velkými bankovními domy vycházejí z analýzy potřeb klienta, specifikace… |
| předpoklady úspěšného řízení projektů projektové řízení v praxi konkurenční schopnost v projektovém řízení |
| CÍLE MODULU: Poznáte charakter, význam a prvky plánování. Naučíte se využívat plány jako nástroje řízení od strategických plánů k operačním cílům a… |
| CÍLE MODULU: Seznámíte se s organizováním a organizačním chováním. Naučíte se projektovat organizační struktury a pracovní místa; rozvíjet… |
| Účinné ovlivňování v manažerské praxi |
| Plánování a delegování v manažerské praxi |
| Určeno pro: obchodníky, kteří vytvářejí a obsluhují trhy klíčových zákazníků Trénink je zaměřen na dovednost efektivně vykonávat servis klíčovým… |
| Trénink je zaměřen na nácvik technik obchodního jednání a žádoucích postojů, které umožňují vyjednávat „více“. Jeho hlavním cílem je vybavit… |
| V naší nabídce myslíme i na klidnější aktivity. Vyhledem k tomu, že v zásobě máme opravdu širokou škálu nejrůznějších aktivit, na své si přijde… |
| Historická centra českých měst přímo vybízejí k využití pro nějaký outdoor. A tak není žádným překvapením, že v pověstmi ověnčeném centru Prahy (ale i… |
| Cíl: vytvoření zdravého postoje a naučení základních technik k ovlivňování výkonu druhých Hlavní metoda: po představení témat a cíle semináře se bude… |
| Základní kurz - 2 dny Cíl: vytvoření zdravého postoje, pochopení principu a vyzkoušení základních technik Hlavní metoda: po představení témat a cíle… |