| Zákazník a jeho potreby ako kľúčová hodnota firmy Rôzné typy zákazníkov – rôzné prístupy k jednaniu Taktika vyjednávania so zákazníkmi – umenie… |
| Čo je to zákaznická vernosť a jej význam pre firmu Čo ovplyvňuje zákaznicku vernosť Základné služby a zákaznické služby … |
| Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování. |
| Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování. |
| V současné manažerské praxi je pojem týmová práce často nesprávně používán pro jakoukoli činnost skupiny lidí. Kurz vede účastníky k pochopení… |
| Revize norem ISO z roku 2000 je výrazně orientována na řízení lidských zdrojů ve vazbě na cíle, procesy a způsobilosti. Kurz je zaměřen na možnosti… |
| Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
| Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
| Třídenní kurz jehož cílem je příprava veřejnosti na vstup do Evropské unie.Program kurzu tvoří čtyři základní moduly, které lze podle požadavku… |
| Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
| Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
| Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - personalisté firmy Cíl semináře: Výcvik manažerských dovedností při provádění pracovního… |
| Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) - personalista firmy… |
| Nabízíme kurzy pro všechny pokročilosti. Individuální výuka Tyto kurzy jsou určené především pro intenzivní studium, specifické studium, manažery a… |
| Význam typologie osobnosti i obličeje v praxi manažerů, obchodních zástupců či personalistů a všech, kteří pracují s lidmi Základní dimenze osobnosti… |
| Určeno pro obchodní zástupce Zásady vedení obchodních rozhovorů, motivace zákazníka Čtyři fáze rozhovoru, dynamika dialogu, taktika a strategie… |
| Ostatní profesní školení |
| Ostatní profesní školení |
| In our core programmes we cover the A - Z of corporate redit analysis , structured according to participants' skills . From A and Z scores to more… |
| Whether you want an overview of the key principles or a more mathematical approach our programmes cover the fundamental issues ..... establishing and… |
| Rozsah: 2 dny Témata: ? Navázání vztahu se zákazníkem ? Příprava pozice pro jednání ? Jak si zákazníka získat (neurolingvistické programování) ?… |
| Rozsah: 2 dny Témata: ? Metodika "competitive debating" ? Konstrukce projevu (analýza problému, rozbor situace, cíle argumentace) ? Struktura… |
| Poslání kurzu: Seznámení se základními statistickými pojmy, metodami, jejich obecnou interpretací a aplikací pro psychologii. Intenzivní jednodenní… |
| Poslání kurzu: Seznámení se základními účetními pojmy, jednoduchým a podvojným účetnictvím a jejich využití v soukromé psychologické praxi.… |
| Kondiční jízdy |
| Zaškolení řidiče na vozidla s automatickou převodovkou |
| Seminář je zaměřen na: prohloubené zvládnutí prodejních technik a základních fází obchodního rozhovoru s klientem včetně účelné techniky zjišťování… |
| Seminář je zaměřen na: dovednosti důležité pro výběr nových spolupracovníků, poznání efektivních metod personálního výběru význam adaptace a tvorbu… |
| Aplikovaný odborný kurz |
| Aplikovaný odborný kurz |
| Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
| Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
| Koncepce výuky vypracovaná na základě Vašich požadavků- vysokoškolsky vzdělaní lektoři se zahraniční praxí - příprava na státní a mezinárodní zkoušky-… |
| Koncepce výuky vypracovaná na základě Vašich požadavků- vysokoškolsky vzdělaní lektoři se zahraniční praxí - příprava na státní a mezinárodní zkoušky-… |
| Pohledávky můžeme vymáhat v zásadě dvěma způsoby. Ten první je použití síly, ať už skutečné fyzické nebo síly práva a moci, ten druhý je založen na… |
| Odpovězte prosím sami sobě na následující otázky: * Zapotíte se před důležitým jednáním? * Bolí vás záda? * Míváte neodolatelnou chuť na cigaretu,… |
| Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
| Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
| pokročilí |
| Kurz akreditovaný MŠMT k vydávání celostátně platných osvědčení |
| Kurz akreditovaný MŠMT k vydávání celostátně platných osvědčení |
| Souprava osobního automobilu a přívěsu nad 750 kg |
| Souprava nákladního automobilu a přívěsu nebo návěsu bez omezení hmotnosti soupravy |
| Programy "na míru" jsou určeny pro začátečníky i pokročilé - u začátečníků je nutné rozšířit kurz o všeobecný gramatický základ a nejnutnější obecnou… |
| Svařování - zaškolení Doba trvání: 1 týden |
| Svařování - zaškolení Doba trvání: 1 týden |
| Speciálně určeno pro vedoucí pracovníky |