Určeno pro: Ženy v manažerských rolích Cíl: Naučit se řadit priority různých požadavků role ženy manažerky - matky - manželky Obsah: * Role a jejich… |
Tento kurz je určen zkušeným obchodníkům, ředitelům, majitelům firem, manažerům. Seznámí účastníky s moderní metodou SPIN, která je souhrnem speciální… |
Kurz je přínosem všem, kteří se chtějí zdokonalit v telefonování. Cílem je projít s účastníky základní pravidla telefonování - vytváření prvního dojmu… |
Týmová práce je, jak již sám název napovídá, spolupráce lidí různých vlastností, schopností a znalostí na nějakém projektu. Týmová práce se prosazuje… |
Je hodně metod a nástrojů, o kterých se hovoří. Není, ale mnoho nástrojů, které lze efektivně využívat v běžné praxi. Samotný název a popis metody… |
Každý vedoucí může být dobrým lídrem Potýkají se vaši vedoucí s komunikací, zpětnou vazbou a nízkým výkonem podřízených? Očekáváte, že budou… |
Nikdy nemůžete vyřešit problém na úrovni, na které byl způsoben Řešíte stále stejné problémy opakovaně a chybí definitivní řešení? Množství chyb a… |
Spoločenské správanie v praxi & „Etiketa v časopriestore" Typ aktivity: Workshop Dĺžka trvania: 24 hodín (3 dni) Kód: MJBW001 Obsah aktivity: Kľúčové… |
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen vedoucím a manažerům kvality laboratoře se základními znalostmi systémů managementu, kteří si chtějí své… |
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen vedoucím a manažerům kvality laboratoře se základními znalostmi systémů managementu, kteří si chtějí své… |
Nemluví některý z následujících bodů právě o vás a vašich týmech? Procesy a standardy jsou nastaveny, lidé mají znalosti, dovednosti, nástroje… |
Klíčové body Pochopení sebemotivace, uvědomování si vlastních potřeb. Pomoci účastníkům, aby si zmapovali hlavní osobní zátěžové činitele a… |
Cíl kurzu: Tento intenzivní 5denní kurz připraví účastníky na to, jakým způsobem vykonávat audity pro certifikační orgány a napomáhá registračnímu… |
Cíl kurzu: Pochopení přínosů práce s rizikovými scénáři dovolí účastníkům jednodenního kurzu přejít ze zkoumání obecných hrozeb na tvorbu a rozvíjení… |
Poslání kurzů: Seznámení se s teoretickými základy a systémem diagnostiky Zulligerova testu; specifika diagnostického přístupu v souvislosti s… |
Úvod Kurz je určen zadavatelům grafických prací, výkonným firemním manažerům, majitelům firem, ale I kordinačním osobám. Nabízí prostor pro vlastní… |
Cíl: * Osvojit si důležitá pravidla společenského vystupování * Aplikovat je do svého profesionálního projevu * Vyřešit obtížné situace z praxe… |
Cíl: Účastníci se seznámí se základy ukládání a uchovávání dokumentů – s důvody, legislativou, principy. Na tyto informace naváže výklad zaměřený na… |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Určení: pro lékaře přednemocniční neodkladné péče, všeobecné lékaře, chirurgy Počet účastníků: 2 Náplň: Příjem těžce popáleného, zvládnutí šoku,… |
Určení: pro oftalmology po atestaci I. stupně Počet účastníků: 2 Náplň: Základní elektrofyziologické metody a jejich hodnocení v oftalmologii.… |
Komu je kurz určen: specialisté a operátoři vymáhající pohledávky po telefonu Cíl a přínos: Zvládnout komunikační dovednosti uplatňující se ve… |
Komu je kurz určen: specialisté a operátoři vymáhající pohledávky po telefonu Cíl a přínos: Přesvědčivě zvládat a předvídat obtížné situace ve… |
Určeno pro: střední a vyšší management Cíl Podpořit vědomé ovlivňování vývoje skupiny v tým a rozvoje efektivní spolupráce uvnitř týmu i týmu s okolním… |
Určeno pro: Střední management společností, vedoucí pracovníky, mistry Cíl: * Poznat novinky a úpravy nového Zákoníku práce a jednat v souladu s novým… |
Tento kurz je určený všem pracovníkům jednajícím přímo se zákazníky. Cílem kurzu je pomoci pracovníkům pultového a osobního prodeje zlepšit komunikaci… |
Pohled na prodej z psychologického hlediska, zákazník jako osobnost se svými představami, cíli. Kurz přináší hlubší poznání osobnosti zákazníka… |
Existuje mnoho technik, které jsou popisovány v teorii vyjednávání. Neexistuje ale mnoho technik, které jsou ověřeny praxí ve stresujícím prostředí a… |
Novela zákoníku s platností od 01.07.2017 se již parlamentem nestihla schválit, ale plánované změny přijdou. Popíšeme si připravované změny a zaměříme… |
Radost z práce přináší perfektní výsledky Zajímá vás, jakým směrem zlepšovat péči o zaměstnance? Trápí vás zvyšující se fluktuace a potřebujete… |
Situačné vedenie ľudí Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 16 hodín (2 dni) Kód: MJBT001 Obsah aktivity: Ideálny manažér Manažérske štýly vedenia Situačné… |
Asertivita, asertívne techniky a asertívne prístupy Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 16 hodín (2 dni) Kód: MJBT002 Obsah aktivity: čo je asertivita… |
Prázdný záznam o nehodách není dílem osudu, ale výsledkem úsilí vedoucího Nedaří se vám zapojit vedoucí pracovníky do pravidelné kontroly… |
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen vedoucím a manažerům kvality laboratoře se základními znalostmi systémů managementu, kteří si chtějí své… |
Zaměření: v rámci kurzu "Interní auditor zdravotnické laboratoře dle normy ČSN EN ISO 15189:2013" se účastníci seznámí s normou ISO 19011 - Směrnice… |
„Druzí dříve nebo později zapomenou, co jsme říkali, ale nikdy nezapomenou, jak se v naší společnosti cítili.“ Dech jako komunikační opora… |
Seznámíte se s praktickými efektivními metodami k uvolnění psychického a fyzického napětí a dozvíte se o vlastních skrytých rezervách a strategiích ke… |
Cíl kurzu: Účastníci jednodenního kurzu se seznámí s pravidly pro vytváření a sledování bezpečnostních metrik a prohloubí si praktické schopnosti… |
Cíl kurzu: Cílem jednodenního kurzu je shrnutí probíhajících změn a vysvětlení důvodů těchto změn a to především v kontextu existujících zkušeností… |
Cíl: Seznámit účastníky s pojmy z oblasti pracovního práva a povinnostmi zaměstnavatele při vedení personální agendy. Obsah: * Pracovní poměr a… |
Určeno pro pracovníky útvarů logistiky, nákupu, zásobování. Cíl: Zvýšení kvality procesů nákupu, dodávek a dodavatelských vztahů. Obsah: * Výběr… |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Určení: pro oftalmology před atestací I. stupně Počet účastníků: 2 Náplň: Časná diagnostika glaukomu, terapeutické možnosti včetně chirurg. postupů.… |
Určení: pro lékaře před atestací I. a II. stupně z psychiatrie a před specializační atestací z dětské psychiatrie Počet účastníků: 2 Náplň: Zapojení… |
Komu je kurz určen: telefonní operátoři a pracovníci back officu Cíl a přínos: Úvodní seminář, který účastníkům umožní nejen se lépe orientovat v… |
Komu je kurz určen: telefonní operátoři a pracovníci back officu Cíl a přínos: Seminář opakuje a utvrzuje poznatky v oblasti písemné korespondence.… |
Navazující kurz na téma Vztah servisního technika k zákazníkovi. Výcvik zaměřený na vhodný způsob komunikace v problematických a nepříjemných… |
Kurz pro všechny, kteří provádějí např. ochutnávku výrobků na hypermarketech, výstavách apod., s cílem naučit se efektivně využívat ochutnávkový… |