Marketingové kurzy

Marketingové kurzy - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 51100 - chcete vidět všech 2473 kurzů zaregistrujte se
* témata: vedení obchodního jednání, prezentační dovednosti, řešení problémových situací apod. * místo konání: prakticky kdekoliv, možno i plně indoor…
* témata: týmová práce, teambuilding, komunikace, facilitace, kreativita, vedení lidí * místo konání: v blízkosti sídla vaší společnosti, outdoor…
Jaké fáze má prezentace a jak se na ně kvalitně připravit? Jaké jsou nejčastější chyby řečníků? Co způsobuje nervozitu z veřejných vystoupení a…
  Za jaké aktivity ve firmě by měl zodpovídat marketing? Jak vypadá ideální spolupráce mezi marketingem a obchodem? Jaké jsou druhy moderní…
Dokážete zaujmout vaší prezentací? Poslouchají vás, nebo se baví mezi sebou, když se vy potíte před plátnem? Samotná příprava srozumitelné a zajímavé…
Zdraví první zákazník nebo dodavatel? Kdo platí na obchodním obědě? Je nezdvořilé odmítnout nabízené občerstvení nebo se posadit bez vyzvání?…
Specializované programy pro zhodnocení úrovně sociálních dovedností a zvolených manažerských kompetencí vybraných pracovníků nebo uchazečů o pracovní…
Cílová skupina:  Majitelé firem, Top Management, Leadership team nebo Vedoucí zaměstnanci, popř. širší vedení firmy.  Proč chtít tento workshop? …
(Jak rozvíjet účinný styl jednání, zaměřený na vytváření vysoké firemní kultury) * Firemní komunikace (profesionální firemní kultura a účinného jednání…
Základní téma, důležité pro každého obchodníka. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a…
Rozdělení zákazníků do základních skupin - přístup a jednání s jednotlivými skupinami. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv.…
This course focuses on marketing planning and implementation. It develops a practical knowledge of the marketing management system and its key…
možnost uspořádání kurzů přímo ve Vaší firmě, provedeme i kombinace různých kurzů dle potřeb
Připravíme zakázkové školení podle Vašich požadavků.
Připravíme zakázkové školení podle Vašich požadavků.
Jsme specializovaná divize vzdělávání předního komunikačního centra v ČR. Nabízíme programy a tréninky, které umožní Vaši specializaci v oblasti…
Cílem je posilovat a upevňovat ty dovednosti pracovníků, které jsou důležitými předpoklady pro úspěšné vykonávání určité činnosti. Každý program je…
Cílem je posilovat a upevňovat ty dovednosti pracovníků, které jsou důležitými předpoklady pro úspěšné vykonávání určité činnosti. Každý program je…
Charakteristika: Komunikací s ostatními lidmi trávíme velkou část svého pracovního i soukromého života. Často si uvědomujeme, že je důležité nejen to,…
Charakteristika: Spory a konflikty velice zatěžují pracovní i obecně mezilidské vztahy. Cílem kurzu je předat účastníkům postupy, jak konfliktním…
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb…
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb…
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z…
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z…
Dvoudenní výcvikový kurz určený nejen pro pracovníky obchodních útvarů podniku, ale pro všechny, kteří přicházejí do styku se zákazníkem v jakékoliv…
Třídenní výcvikový kurz určený pro prodejce, obchodní zástupce, podnikatele, pracovníky marketingových a obchodních úseků firem. Cílem kurzu je…
Cílem je u tohoto vícedenního semináře předat posluchačům z řad středního a vyššího managementu dovednosti a zručnosti při vytvoření procesů a systémů…
Cílem je u tohoto vícedenního semináře předat posluchačům z řad středního a vyššího managementu dovednosti a zručnosti pro budování a vedení nepřímého…
* jeden na jednoho nebo jeden na více lidí. (Od porady, tiskovky po projev k davům nebo v médiu.) * když vám účastníci komunikace porozumět chtějí i…
Prezentace, telemarketing, obchodní vyjednávání. Psychologie úspěšného prodeje. Tréninky s využitím výkonné videotechniky.
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s…
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s…
* Šest základních pravidel pro jednání s druhými lidmi (V, SD). * První minuta setkání s partnerem v komunikaci: co jsem a nejsem schopen zjistit a…
* Co je nezbytně nutné vědět o verbální komunikaci (V). * Čtyři základní principy komunikace a šest komunikačních dovedností (V, PC, IRSH). * Devět…
školení dle požadavků
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:…
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:…
Trénink a výcvik dovedností potřebných pro přípravu a realizaci veřejného vystoupení nebo podnikové prezentace. Součástí tréninku je i příprava…
Trénink základních praktických dovedností a technik potřebných k úspěšnému jednání se zákazníkem. Přehled metod moderního prodeje, telefonování,…
Místo, doba a rozsah výuky po domluvě.
Osobnost obchodního zástupce - image osobní a firmy, společenská pravidla, doplňky Telefonická komunikace s klientem - metoda AIDA, SPIN Kultivovanost…
Osobnost vedoucího, předpoklady k vedení týmu - osobnostní typy, psychologické aspekty komunikace mezi členy týmu, interakční vazby, styl řízení…
Aktivní telemarketing. Efektivní prodej po telefonu. Strategie KIP a AIDA. Jak prezentovat produkt. Jak rozpoznat potřeby. Jak prodávat užitek.…
Seminář je určen všem mužům, kteří chtějí posílit profesionální image utvářením osobního vzhledu. Účelem semináře je porozumět proporcím těla,…
1. setkání: Značka zvaná "JÁ", 2. setkání: Komplexní tvorba stylu Dvě odpolední setkání jsou zaměřena na dosažení požadované změny osobního stylu a…
Program kurzu: 1 Marketing - úvod 2 Marketingový plán 3 Oblasti aplikace marketingu 4 Externí analýza * Analýza trhu * Analýza chování zákazníka *…
Cíl kurzu Doučit se základům prodeje s poradenstvím. Utužit loajalitu klientů a udržet stávající zákazníky. Zvýšit efektivitu prodejních jednání.…
1.DEN Prodejní styly a role prodejce Stanovení 4 základních rolí, které zákazník od prodejce očekává. Charakteristika těchto rolí, které by měl…
Rozdíl mezi prodejem a vyjednáváním? Jaký je rozdíl mezi prodejem a vyjednáváním a proč je důležité, aby si prodejce byl tohoto rozdílu vědom.…
URČENO: Pro všechny pracovníky, kteří s větší četností komunikují vně firmy, a pro ty, kteří významněji jednají interně. CÍL : a) Vybavit…