| Organizujeme vzdělávací semináře, školení a obchodní tréninky ve spolupráci s odbornými lektory pro širokou veřejnost i speciálně na konkrétní přání a… |
| Ve speciálním modulu je pozornost zaměřena zejména na psychologické atributy získávání zakázky, prvotní kontakt s klientem po telefonu (domluvení… |
| Tento modul se soustředí na psychologické aspekty komunikace s klientem po telefonu, uvědomění si a shrnutí specifik vyplývajících s jednokanálového… |
| Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
| Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
| Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
| Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
| Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
| Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
| Strategie a taktika, možné metody, etika v obchodním jednání, ceny a smlouvy |
| Vyhledávání zákazníků, navazování kontaktu, průběh rozhovoru, organizace práce obchodního zástupce |
| Účastníci Prodejci, obchodní zástupci, podnikatelé a manažeři. Velikost skupiny: max. 16 účastníků. Účastníci by měli být absolventy workshopů "Pět… |
| Taktický marketing |
| Operativní marketing |
| Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
| Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
| Kurzy ušité na míru podle potřeb a přání zákazníka tématicky zaměřené. Mohou být prováděny skupinově, ale i individuálně. Šetří Vám čas i peníze. |
| Kurzy ušité na míru podle potřeb a přání zákazníka tématicky zaměřené. Mohou být prováděny skupinově, ale i individuálně. Šetří Vám čas i peníze. |
| Nabízíme Vám vysokou kvalitu týmů lektorů a odborníků z praxe, maximální zapojení účastníků do probíraného tématu a individuální přístup ke každému… |
| Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
| Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
| Naším cílem v rámci firemního vzdělávání je stát se partnerem, který v rámci dlouhodobé spolupráce bude pružně reagovat na požadavky firem a… |
| Naším cílem v rámci firemního vzdělávání je stát se partnerem, který v rámci dlouhodobé spolupráce bude pružně reagovat na požadavky firem a… |
| Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé… |
| Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé… |
| Problémy se často zdají být neřešitelné, protože obvyklé metody řešení selhávají. Špičkoví trenéři volí nekonvenční postupy, aby uvedli do zamotané… |
| Problémy se často zdají být neřešitelné, protože obvyklé metody řešení selhávají. Špičkoví trenéři volí nekonvenční postupy, aby uvedli do zamotané… |
| Cíl kurzu: Naučit posluchače jak využívat jeden z efektivních způsobů komunikace. Odstranit mýty a pověry, které asertivitu provázejí. Pomoci mu… |
| Cíl kurzu: Zkvalitnění komunikace, jež je klíčovým předpokladem dobrého výkonu v řadě rolí, které hrajeme v pracovním prostředí i soukromém životě.… |
| MARKETINGCíl: aplikace marketingových nástrojů do firemní praxe marketingová funkce - podpora obchodní činnosti vyjasnit a zlepšit funkce a fungování… |
| Turbulentní doba "New Economy?vyžaduje nasazení důsledného procesního řízení firmy. Kurz je zaměřen na identifikaci primárních a sekundárních procesů… |
| Turbulentní doba "New Economy?vyžaduje nasazení důsledného procesního řízení firmy. Kurz je zaměřen na identifikaci primárních a sekundárních procesů… |
| Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
| Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
| Obchodní zastoupení |
| Možnosti financování exportu a spolupráce s bankami při přípravě a realizaci obchodních operací |
| asertivita a základní typy chování. Pasivita. Agresivita. Manipulace. Asertivita. Asertivní práva. Asertivita a profesionální chování. Předávání… |
| Telefonování - firemní i osobní vizitka. Používání firemních standardů při komunikaci po telefonu. Příprava a struktura telefonátu. Vedení… |
| Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
| Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
| Metoda SPC |
| Kurz zahrnuje teoretickou a praktickou přípravu. Orientuje vědomosti a dovednosti na celkovou oblast obchodu tak, aby odpovědně a samostatně pracovali… |
| Délka kurzu: jednodenní kurz Charakteristika: Posluchačům budou v kurzu objasněny základy řízení jakosti a základy integrální logistiky, včetně úvodu… |
| Určení: Pro každého, kdo při své práci musí komunikovat s druhými lidmi a chce z toho mít radost. Popis kurzu: Účastníci se naučí základům komunikace… |
| Kurz vyučující znalosti a dovednosti potřebné pro pracovníky call center. Jedná se o prefabrikovaný kurz, který se upravuje pro konkrétní požadavky… |
| Kurz vyučující prezentační dovednosti. Lze kombinovat s učebnovou výukou. Ceny pro firmy Pro firmu lze získat slevu při větším počtu zakoupených… |
| Jednoduché účetnictví |
| Podvojné účetnictví |
| * Obchodní dovednosti * Obchodní jednání - první kontakt se zákazníkem * Komunikace se zákazníkem * Úspěšná obchodní prezentace * Obchodní vyjednávání… |