Komunikační a prezentační dovednosti

Komunikační a prezentační dovednosti - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 501550 - chcete vidět všech 2473 kurzů zaregistrujte se
Vědomá a efektivní komunikace Asertivní komunikace Mezilidské vztahy Řešení konfliktů Multikulturní komunikace
Norma ISO 9001 (v ČR vydaná jako ČSN EN ISO 9001:2009) řeší systém ma- nagementu kvality. Základem je uplatňování procesního přístupu ve všech …
Integrovaný systém řízení (Integrated management system – IMS) je jednotný způsob vedení a řízení organizace, který mimo jiné splňuje požadavky pro…
Kurz je určen manažerům, obchodníkům, vedoucím projektů a všem, kteří chtejí efektivně prezentovat na profesionální úrovni. http://www.jubela.cz…
Kurz je určen zejména pro začínající operátory call centra. Pro operátory s praxí nabízíme audit, zpětnou vazbu a koučink komunikace po telefonu. http…
  „Chyby stojí čas a peníze.“ Komu je kurz určen: Všem, kteří chtějí úspěšné vést, motivovat a rozvíjet sebe i ostatní a mají ambice uspět v…
  Znáte Cost per wear neboli CPW? Koupíte šaty 3.500 Kč. Pět let je nosíte každé léto minimálně 20krát a cítíte se v nich skvěle. Pět let krát 20…
Umění profesionální prezentace je důležité pro manažery, kteří potřebují upoutat a udržet pozornost posluchačů na poradách, pro obchodníky, kteří…
Trénink vám dodá zásadní znalosti a dovednosti pro praktické naplňování role manažera. Naučí vás pracovat se stanovováním nároků na práci…
Jak vést pracovní rozhovory, jejich zásady a práce s výstupy rozhovorů Výběrový rozhovor – jak dobře vybrat spolupracovníka Vstupní rozhovor…
  V čem je nová role jiná než předchozí, na co a proč si dát pozor Jakým způsobem zadávat a kontrolovat práci, aby vše běželo, jak má…
  Neurovědy v práci manažera - kdy jsou lidé a týmy dlouhodobě výkonní, efektivní a stabilní Význam vizí pro úspěch firem a týmů – sestavení…
CÍL Komunikace je základ každého jednání. Schopnost úspěšně komunikovat s různými typy lidí, zvládat své emoce, schopnost adekvátní reakce a řada…
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho…
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho…
Time Management Stress Management Work and Life Balance
Osobnost manažera, vedoucího pracovníka Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Telefonická komunikace Neverbální komunikace…
Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 28. 4. 2020. Proveďte své klienty jednoduchým procesem, který…
Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 30. 4. 2020. Webinář informuje lektory o tom, jak využívat v…
V nové roli vedoucího týmu, manažera či teamleadera je často těžké se zorientovat. Podstatné je zejména uvědomit si, že se už nejedná jen o vlastní…
Zvyšte kompetence sebe a svých lidí pomocí systemického koučování s využitím technik NLP a pomocí systemických konstelací. Zkvalitněte fungování firmy…
I velmi zkušení a úspěšní obchodníci čas od času nemusí dobře zvládat námitky svých zákazníků a mohou ztroskotat na zcela banálním požadavku svého…
Jak se neuhnat a nezbláznit, jednosměrná strategie řízení času   -        Sladění kalendáře a osobních cirkadiánních rytmů -        Techniky, jak…
Jak uchopit vnějších tlak na vnitřní prostředí společnosti podle OneWay®   -        Aerodynamika pádu aneb jak se odrazit ode dna -        Vliv…
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Tento kurz je určen opravdu všem. Pro každého, který se občas dostane situace, kdy je na stole zavalen množstvím…
Lean Academy je komplexní prakticky zaměřené studium – od začátečníků až po experty. Každý jeden praktický seminář se koná v jiné partnerské…
Úspěšný leadership v kostce Leadership akademie je cyklus workshopů zaměřených na rozvoj lídrů, a to od úrovně začínajících manažerů, kteří získali…
    Jak být pohodlně „tváří v tvář“ skupině lidí, bez nervozity a napětí? Jak mluvit ke skupině lidí – plynule, jasně, tak aby vám dobře…
  Co to jsou emoce a odkud pocházejí? Jaké jednotlivé emoce můžeme rozpoznávat? Dají se emoce vědomě vytvářet? Jaký vliv mají emoce na naše…
kdo zvládá lépe stres co je pro nás spokojenost  
co je námitka jak se připravit jak se jich vyvarovat
Více jak 80 % z toho, co je na nás vidět, jsou oděvy. Jsou nedílnou součástí naší komunikace. Jsou více než jen oblečení. Oděv je vyjádřením úcty ke…
Setkávání s lidmi a získávání přátel mezi zákazníky – v tom spočívá tajemství úspěchu. Pokud máme dostatek dobrých přátel, cítíme se šťastnější…
Skype – pokud jste často na cestách, pracujete v zahraničí nebo nemůžete na výuku docházet, zajistíme vám on-line lekce přes Skype. English Attack…
Individuální přístup je jednoznačně nejkvalitnější, nejefektivnější a nejflexibilnější způsob, jak se naučit  jazyk. Lektor se přizpůsobí vašim…
Rozčlenění zemí do kulturních oblastí Schopnost komunikace mezi kulturami Mezinárodní podnik Konflikty mezi kulturami a řešení konfliktů
Kurz se zaměřuje na řešení konfliktních situací, s nimiž se účastníci mohou každodenně setkat. Posluchači si osvojí techniky, které jim pomohou…
Kurz se zaměřuje na objasnění principů komunikace v krizové situaci s cílem zabránit poškození dobrého jména firmy. Co se naučíte? Hlavní zásady krizové…
Popis programu: Tento program je určen pro manažery na všech stupních řízení společnosti. Reaguje na aktuální ekonomickou situaci firem, které zahajují…
Popis programu: Silné konkurenční prostředí na trhu, nejen v oblasti nabízených produktů, ale také v oblasti získávání kvalitních spolupracovníků…
Kurz je zaměřen na všechny formy práce s veřejností, především na práci s médii. Na základě mnohaleté zkušenosti z oboru jsou vyučovány postupy a…
Cílem kurzu je seznámení se se základy nonverbální komunikace a rozluštění partnerovy (protivníkovy) strategie. Kurz se věnuje dekódizaci řeči těla…
Úspěch každého lídra je založen na lidech, kteří ho obklopují. Umění vycházet s lidmi a vytvářet dobré mezilidské vztahy je nejdůležitější schopnost…
Obsah: -      Příčiny a podstata konfliktů -      Typy konfliktů -      Stádia rozvoje konfliktů -      Předcházení konfliktním situacím …
Obsah: Co je motivace, motivační teorie Motivy a stimuly Vnitřní a vnější motivace Motivace vlastním chováním vedoucího Vztah firemní kultury a…
Čo to je a ako pôsobí firemná kultúra Hlavné zásady firemnej kultúry Hlavné znaky protýmovej firemnej kultúry Ako zmeniť…